شناسهٔ خبر: 67652548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هفت خودروی عملیاتی به ناوگان امدادی هلال‌ احمر زنجان اضافه شد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: هفت دستگاه خودرو عملیاتی کمکدار دو کابین طی مراسمی به ناوگان جمعیت هلال احمر استان زنجان اضافه شد. 

صاحب‌خبر -

حکمت‌ اله هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودروها از عمده‌ترین تجهیزات امداد و نجات جمعیت هلال احمر محسوب می شود.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر با تجهیز به این خودروها می‌تواند بیش از گذشته در ارائه خدمات به هموطنان و پاسخگویی به سوانح پیشتاز باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان زنجان گفت: در فاز نخست هفت دستگاه خودروی عملیاتی به ناوگان امدادی استان اضافه شد که در مراحل بعدی نیز این تخصیص ها برای تقویت ناوگان امدادی استان انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: آیین الحاق ۹۰۵ دستگاه خودروی نجات و آمبولانس و همچنین تجهیزات امدادی شامل پهپادهای جستجوگر، ربات های نجاتیار دریایی و تجهیزات ارتباطات به جمعیت هلال‌ احمر با حضور محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و رییس جمعیت هلال‌ احمر در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

۱۶ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت جاده‌ای هلال احمر، یک مرکز کنترل هماهنگی عملیات، هفت مرکز پاسخگویی، سه تیم واکنش سریع، سه تیم توانا، ۲ تیم آنست و یک تیم امداد هوایی در زنجان برای پاسخگویی به حوادث احتمالی فعال است.

هم اکنون ۲۸ هزار دختر و پسر عضو جوان در جمعیت هلال احمر استان زنجان سازماندهی شده اند که در بخش‌های مختلف به ویژه امور عام المنفعه با هلال احمر همکاری می‌کنند.

نظر شما