شناسهٔ خبر: 67652509 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

برگزاری دومین شب شعر عاشورایی در زرندیه

دومین شب شعر عاشورایی در شهرستان زرندیه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان مرکزی، پنجشنبه بیست ویکم تیرماه سال جاری همزمان با شب ششم محرم دومین شب شعر عاشورایی به همت این اداره و همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستای الویر از توابع بخش خرقان این شهرستان با حضور مسئولین شهرستانی و محلی برگزار شد.

در این مراسم‌ادبی که از مجموعه برنامه های فرهنگی قرارگاه شهید آوینی هم بود آقایان ولی اله صفری، نادر حسینی، علی رحمتی، عبداله شیراوژن، سیدعباس طباطبایی، خلیل رحمتی، سیدمحمدجواد شیخ الاسلامی، محمدامین شریعتی، محمد حسین صفری و خانم ها سمیرا یکه تاز و سارا بیات به قرائت تازه ترین سروده های خویش در رثای شهدای کربلا پرداختند که با استقبال چشمگیر عموم مردم‌ولایتمدار و متدین روستای الویر و بخش خرقان مواجه گردید.

سخنرانی حجه الاسلام کفیلی و مرثیه سرایی کربلایی سعید رحیمی از دیگر برنامه های این محفل ادبی بود. شایان ذکر است در پایان این مراسم با حضور مهندس مهری فرماندار، مهندس جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، حجه الاسلام کفیلی، حجه الاسلام اسلامی و حجه الاسلام زارعی از چهار نفر از پیرغلامان حسینی با اهداء لوح، تندیس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

 


رسانه جدید
رسانه جدید
رسانه جدید

نظر شما