شناسهٔ خبر: 67652122 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

خروج بیش از ۸۵۰ میلیون دلار کالای صادراتی از مرزهای کرمانشاه... -

اقتصاد ایران: کرمانشاه- ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه از خروج ۸۵۴ میلیون و ۲۷۵ هزارو ۷۶۸ دلار کالای صادراتی طی سه ماهه نخست سال جاری از مرزهای این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی اصغر عباس زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی سه ماهه نخست سال جاری یک میلیون ۶۶۹ هزار و ۴۱۲ تن کالا از استان کرمانشاه صادر شده است.

وی افزود: این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش افزایش هفت درصدی داشته است.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه تصریح کرد: از این مقدار، گمرک پرویزخان با ۲۶۹ میلیون و ۳۸۴ هزار دلار کالا به وزن ۶۸۸ هزار و ۵۳۵ تن بیشترین حجم کالای صادراتی خروجی از مرزهای این استان را به خود اختصاص داده است.

عباس زاده سهم گمرک خسروی از خروج کالای صادراتی طی این مدت را ۲۴۸ میلیون و ۶۹۱ هزار دلار کالا به وزن ۳۸۰ هزار و ۵۵۳ تن عنوان کرد.

وی حجم کالای صادراتی از گمرک سومار طی سه ماهه نخست سال جاری را ۲۳۳ میلیون و ۸۶۶ هزار دلار کالا به وزن ۴۱۱ هزار و ۴۵۷ تن و سهم گمرکات شیخ صله و شوشمی طی این مدت را به ترتیب ۸۸ میلیون و ۳۸۹ دلار به وزن ۱۲۶ هزار و ۲۳۶ تن و ۱۴ میلیون دلار به وزن ۶۳ هزار تن اعلام کرد.

عباس زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات این استان را میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یک بار مصرف و… اعلام کرد.

نظر شما