شناسهٔ خبر: 67651855 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حمایت مجلس دوازدهم از بانک مسکن

مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن و با حضور در نشست رؤسای شعب استان خوزستان بر حمایت های مجلس دوازدهم از بانک مسکن تاکید کرد. مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سید عباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن و با حضور در نشست رؤسای شعب استان خوزستان بر حمایت های مجلس دوازدهم از بانک مسکن تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، یوسفی با اشاره به این مطلب که مسکن، ۶۰ درصد سبد خانوار ایرانی را تشکیل می‌دهد افزود: ارتباط مسکن با سایر صنایع و بخش‌های مختلف اقتصادی موجب شده تا به عنوان اهرمی برای رشد اقتصادی و کاهش تورم در نظر گرفته شود.

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر ۶/۵ میلیون خانوار در کشور فاقد مسکن هستند، بر نقش کلیدی و تاثیرگذار بانک مسکن در جهت رفع مشکل مسکن مردم تاکید کرد.

یوسفی افزود: بانک مسکن در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (ره) در قالب طرح‌های مختلف از جمله نهضت ملی مسکن توانسته است علاوه بر اجرای سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، گام‌های بلندی برای تأمین خانه اقشار مختلف جامعه بردارد. به همین دلیل تمام قد از بانک مسکن و‌سیاست‌های این بانک در مسیر تحقق اهداف مورد نظر حکایت می‌کنیم.

وی افزود: در مجلس دوازدهم و با تشکیل کارگروه‌های تخصصی، مصوبه افزایش سرمایه بانک مسکن را پیگیری خواهیم کرد و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت بالای استان خوزستان در بخش‌های صنعت و پتروشیمی تأکید کرد: پیگیری‌های لازم برای افزایش تعامل صنایع استان خوزستان با بانک مسکن در قالب پرداخت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که پرسنل بانک مسکن از کارکنان متعهد و دلسوز نظام بانکی کشورند، افزود:سابقه درخشان ۸۵ ساله بانک مسکن ناشی از وجود نیروی انسانی دلسوز، متعهد و توانمند است.

توجه ویژه مجلس دوازدهم به مسائل رفاهی کارکنان بانک‌ها

توجه به مسایل معیشتی و رفاهی کارکنان نظام بانکی کشور بر کیفیت ارائه خدمات به مشتریان و ارتقای سازمان تاثیرگذاراست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت:اگر کارکنان رضایتمندی شغلی و آرامش خاطر داشته باشند، عملکرد بهتری در خدمت رسانی خواهند داشت.

وی همچنین در خصوص مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر افزایش تعطیلات آخر هفته به دو روز و تعیین تکلیف کارکنان بانک‌ها در این زمینه یادآور شد:به دنبال آن هستیم که تعطیلات آخر هفته شامل کارکنان بانک‌ها هم باشد؛ ولی چنانچه این اتفاق نیفتاد سعی خواهیم کرد با ابزار‌های تشویقی دیگر همچون افزایش فوق العاده خاص و. زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

یوسفی در ادامه درخصوص اصلاح ساختار بانک‌های تخصصی کفت:به منظور اجرای مصوبات لازم در جهت اصلاح قانون بانکداری و حمایت از بانک‌های تخصصی پای کار ایستاده ایم و از بانک‌های تخصصی حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما