شناسهٔ خبر: 67651488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مالکیت تیم شهرداری آستارا به بخش خصوصی واگذار می شود

آستارا - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: تصمیم نهایی برای واگذاری کل سهام تیم فوتبال شهرداری آستارا به مالک خصوصی انجام شد.

صاحب‌خبر -

جهانبخش آرمان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جلسه‌ای با موضوع تعیین و تکلیف مالکیت باشگاه شهرداری آستارا با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، شهردار، رئیس هیأت فوتبال استان گیلان و مالکین باشگاه در آستارا برگزار شد و تصمیمات خوبی در راستای حل مشکلات این تیم اتخاذ شد.

وی افزود: قرار شد ۵۱ درصد از سهام باشگاه که متعلق به شهرداری آستارا است، به دیگر مالک باشگاه که ۴۹ درصد سهام را دارد، واگذار شود تا آنها بتوانند تصمیمات خود را با استقلال بیشتری اتخاذ نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه اعتقاد ما بر این است که باشگاه شهرداری آستارا باید در این شهرستان بماند و بازی‌های خود در لیگ را برگزار کند، ادامه داد: بر همین اساس ما زیرساخت‌های لازم را ایجاد کردیم؛ نورافکن و سکوی تماشاگران استادیوم وحدت راه اندازی شده و همچنین سکوی دوم جایگاه تماشاگران نیز اضافه و در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی با اشاره به آخرین تصمیم‌ها برای تبدیل چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت به چمن طبیعی که لازمه میزبانی شهرداری آستارا در این ورزشگاه است، بیان کرد: با توجه به اینکه فرصتی برای تبدیل چمن ورزشگاه نداریم جلساتی را در تهران با رئیس فدراسیون فوتبال، هیأت رئیسه فدراسیون و مسئولان سازمان لیگ برگزار کردیم و انتظار داریم که همکاری‌های لازم در این خصوص انجام شود تا شهرداری آستارا در فصل پیش رو در این شهرستان میزبان حریفان خود باشد تا بتوانیم در فصل آینده چمن طبیعی ورزشگاه وحدت را به بهره برداری برسانیم.

آرمان موفقیت همه باشگاه‌های استان را دغدغه ورزش و جوانان گیلان دانست و تصریح کرد: در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تیم‌های گیلانی در ورزشگاه خود میزبانی کنند؛ در این خصوص، برای حل مشکلات ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی، با مسئولان شهرستان بندرانزلی و باشگاه ملوان جلساتی را برگزار کردیم و در خصوص ورزشگاه عضدی نیز اقدامات لازم برای نصب صندلی‌های این ورزشگاه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تاکید استاندار گیلان نیز همواره بر این بوده که تیم‌های فوتبال گیلان در شهرهای خود میزبانی کنند و همه تیمهای گیلانی حاضر در لیگ‌های مختلف برای ما مهم هستند و سعی می‌کنیم هر شهرستانی که ظرفیت بالاتری دارد، نسبت به فراهم کردن زیرساخت‌های اولیه آن اقدام نماییم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاههای کشور جام آزادگان که با حضور ۱۸ تیم برگزار شد، با کسب ۳۳ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت و فصل را به پایان رساند، مسئولان این تیم درصدد هستند در فصل جدید از مربی بومی برای هدایت این تیم استفاده کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما