شناسهٔ خبر: 67651459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان:

محدودیت های ویژه تاسوعا و عاشورا در زاهدان اعلام شد

زاهدان_رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان از اجرای طرح محدودیت ترافیکی ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی در خیابان‌های زاهدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدعلی بزی گفت: تا دهم ماه محرم مسیرهای خیابان‌های بهشتی، امیرالمومنین، طالقانی، مصطفی خمینی، امام خمینی، شریعتی و مولوی در محدوده بازار بسته و طرح ترافیکی ایام دهه اول محرم حسینی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عابران بویژه عزاداران حسینی و جلوگیری از مشکلات ترافیکی در ایام تاسوعا و عاشورا، محدودیت‌های ترافیکی در شهر زاهدان از ساعت پنج و۳۰ دقیقه صبح تا پایان مراسم عزاداری اعمال خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان بیان کرد: محدودیت ترافیکی ویژه آئین عزاداری امام حسین (ع) در روز تاسوعا از خیابان خرمشهر از تقاطع امام خمینی (ره) و خیابان خرمشهر تا میدان مشاهیر و فرعی‌های منتهی به بولوار خرمشهر است.

وی افزود: در روز عاشورای حسینی نیز حد فاصل خیابان بهشتی از میدان مهران تا گلزار شهدا، خیابان آزادی از میدان آزادی تا میدان کارگر، طول بلوار سیدالشهدا، طول بلوار شهید میرحسینی از تقاطع نقلیه تا میدان گلزار شهدا و طول بلوار رسالت از مسجد ابوذر تا میدان سیدالشهدا (ع) محدودیت ترافیکی اعلام شده است.

بزی از شهروندان خواست علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، نهایت همکاری را با پلیس در مسیرهایی که محدودیت‌های ترافیکی داریم داشته باشند.

نظر شما