شناسهٔ خبر: 67651364 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حملات گروه‌های مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها حملات گروه‌های مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها

گروه‌های مقاومت فلسطین از انجام عملیات گسترده علیه نظامیان صهیونیست در نوار غزه و منهدم کردن ۳ دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

نیرو‌های شهید القاسم شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کردند که تجمع نظامیان صهیونیست در محوطه پایگاه نظامی «صوفا» را هدف حملات راکتی قرار داده است.

گردان‌های شهداالاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز اعلام کرد: تجمع نظامیان صهیونیست و تجهیزات جنگی آنها در دروازه گذرگاه رفح را هدف حملات راکتی قرار داده ایم.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هم خبر داد که کاروان تجهیزات جنگی صهیونیست‌ها را در یک کمین انداخته و سه تانک مرکاوا را منهدم کرده است.

القسام اعلام کرد که این تانک‌ها در نزدیکی مسجد ابوذر غفاری در شرق رفح با راکت الیاسین ۱۰۵ منهدم شده است.

شاخه نظامی جنبش حماس افزود که درگیری‌های شدید در نزدیکی مسجد ابوذر همچنان ادامه دارد.

همچنین گردان‌های سرایاالقدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هم از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست و تجهیزات جنگی آنها با راکت در محور «نتساریم» واقع در جنوب «تل الهوی» در غرب شهر غزه خبر داد.

با گذشت بیش از ۲۷۵ روز از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود و در این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که بر اساس آخرین اخبار از وزارت بهداشت فلسطین، بر اثر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم نوار غزه تاکنون ۳۸ هزار و ۳۴۵ نفر شهید و ۸۸ هزار و ۲۹۵ نفر نیز مجروح شده اند.

نظر شما