شناسهٔ خبر: 67651263 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

در دومین دوره‌ی «مدرسه تصویر»؛

کارگاه «هوش مصنوعی و سینما» برگزار می‌شود

سینماپرس: دومین دوره‌ آموزش‌های فیلم‌سازی «مدرسه تصویر» با برگزاری کارگاه «هوش مصنوعی و سینما» آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، در دومین دوره‌ی آموزش‌های فیلم سازی «مدرسه تصویر» کارگاه «هوش مصنوعی و سینما» نخستین دوره‌ای است که ۴ و ۵ مردادماه به مدت دو روز در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

این دوره متشکل از شش نشست تخصصی، یک پنل گفتگو و پنج میز تجربه است که در روز نخست، عناوین «مفاهیم پایه و مولدهای هوش مصنوعی»، «هوش مصنوعی در فرآیند پیش تولید» و «هوش مصنوعی در فرآیند تولید» به هنرجویان آموزش داده می‌شود و در ادامه در دومین روز نیز نشست‌های «هوش مصنوعی در فرآیند پس تولید»، «مالتی مودال‌ها و پروژه سورا»، «هوش مصنوعی و انیمیشن» و پنل «هوش مصنوعی و آینده سینما» برگزار خواهد شد.

برخی از استادهای این دوره رضا میرکریمی، منوچهر محمدی، مجید شیخ انصاری، نیما دبیرزاده، رضا انصارین و روانبخش صادقی هستند.

همچنین در مدت زمان برگزاری جلسات، شرکت‌کنندگان می‌توانند به پنج میز کارگاهی که به عنوان «میز تجربه» در نظر گرفته شده است، مراجعه و به صورت مستقیم با کمک کارشناس هر میز، کار با نرم افزارهای هوش مصنوعی در زمان محدود را تمرین کرده و به صورت شخصی فرآیند تولید را تجربه کنند.

علاقمندان برای اطلاع از شرایط حضور در کارگاه «هوش مصنوعی و سینما» می‌توانند از روز دوشنبه ۲۵ تیرماه تا پایان روز سه شنبه ۲ مردادماه به وب سایت مدرسه تصویر به نشانی https://tasvireshahr.com/school مراجعه و یا از شنبه تا چهارشنبه به غیر از ایام تعطیل رسمی از ساعت ۱۰ الی ۱۶ با شماره‌های ۲-۸۸۱۹۳۳۰۱ (داخلی ۵) و ۰۹۹۱۹۶۵۳۹۶۴ تماس حاصل کنند.

نظر شما