شناسهٔ خبر: 67651022 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

برگزاری کارگاه آموزشی "مهارت های همسرداری"

کارگاه "مهارت های همسرداری" به کوشش اداره مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی و ایرانی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تدریس جناب آقای دکتر "زاده باقری" روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ در محل سالن زنده یاد دکتر کنعانی پردیس آموزشی شهید دکتر زارعی برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا یاسوج؛ کارگاه آموزشی "مهارت های همسرداری" در راستای جوانی جمعیت با تدریس جناب آقای دکتر "زاده باقری" عضو هیئت علمی دانشگاه روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ در سالن زنده یاد دکتر کنعانی برگزار گردید. در این کارگاه ابتدا به بحث فلسفه ازدواج پرداخته شد و در ادامه به هدف از ازدواج، تعارض های بین همسران و مهارت های ارتباطی مؤثر، حل تعارض و ارائه تکنیک ها اشاره گردید.

دکتر الهام رحیمی رئیس اداره مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی و ایرانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: رابطه ‌زناشویی رضایت ‌بخش، عامل مهمی در ایجاد ارتباطی صمیمی، رضایت‌ بخش و پایدار در زندگی مشترک است. این رابطه بخش مهمی از نیازهای هیجانی و احساسی فرد را برآورده می‌ کند و سطح رضایت از زندگی زناشویی را افزایش می‌ دهد. از اینرو بدیهی است که همسران از ابتدای ازدواج به کیفیت رابطه زناشویی و اهمیت آن در زندگی شان توجه ویژه ‌ای داشته باشند.

دکتر رحیمی افزود: لازم است که زوجین، مطالعات منظم و مستمر در این زمینه را جدی بگیرند؛ چرا که رسیدن به آرامش در زندگی زن و شوهر، یک مهارت است؛ مهارتی که نیازمند مطالعه و آموزش مداوم می باشد. به همین منظور و در راستای جوانی جمعیت، کارگاه آموزشی مهارت های همسرداری با تدریس جناب آقای دکتر "زاده باقری" روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ در سالن دکتر کنعانی با محوریت مبحث فلسفه ازدواج، هدف از ازدواج، تعارض های بین همسران و مهارت های ارتباطی مؤثر، حل تعارض و ارائۀ تکنیک ها برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی "مهارت های همسرداری"

نظر شما