شناسهٔ خبر: 67650341 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

تحلیل نات کوین / آیا نات کوین مناسب سرمایه گذاری است؟

در ۷ روز گذشته، قیمت نات کوین نوسانات بسیاری را ثبت کرده است که نتیجه آن روند نزولی بود. برخی از تحلیلگران این مسئله را به عنوان پایان ایردراپ Notcoin در نظر گرفته اند.

صاحب‌خبر -

در 7 روز گذشته، قیمت نات کوین نوسانات بسیاری را ثبت کرده است که نتیجه آن روند نزولی بود. برخی از تحلیلگران این مسئله را به عنوان پایان ایردراپ Notcoin در نظر گرفته اند.

اما، اگر علاقه بازار به این آلت کوین احیا شود، می‌تواند به سطح مقاومت روانی 0.02 دلار برسد و تا 0.34 دلار و 0.44 دلار افزایش یابد.

توجه داشته باشید که تحلیل تحلیل تکنیکال در پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال بسیار مهم است و نات کوین نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در این بخش به تجزیه و تحلیل دقیق قیمت NOT در کوتاه مدت خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال نات کوین (NOT) با کاهش حجم معاملات، در تلاش است تا از روند نزولی خارج شود.

ارز NOT از زمانی که به بالاترین سطح تاریخی (ATH) خود رسید و مارکت کپ آن 2 میلیارد شد، افت 48.54 درصدی را تجربه کرد.

این سطح حفظ نشد و در 17 ژوئن به زیر 0.015 دلار ریزش کرد و این روند نزولی ادامه داشت.

ارز دیجیتال NOT در هفته پنجم معاملات خود با 223 درصد رشد عملکرد قابل توجهی از خود نشان داد.

این رمز ارز از زمان عرضه روند چشمگیری را ثبت کرده و طی 30 روز رشد 181 درصدی داشت.

اما اکنون در تله خرسی گیر کرده و RSI آن نشان دهنده این بوده که قیمت به منطقه فروش بیش از حد رسیده است. همچنین شاخص MACD نشان می دهد که نمودار هیستوگرام آن قرمز و حجم سرمایه کاهش یافته است..

برای اینکه قیمت نات کوین پتانسیل ایجاد نوسانات بزرگ داشته باشد، سطح حمایتی 0.0140 دلار بسیار مهم است و اگر به 0.018 دلار نرسد، محرک برای ورود به نقطه 0.02 دلار را نخواهد داشت.

قبل از خرید هر ارز دیجیتال، لازم است تاریخچه قیمت آن را بررسی و تحلیل کنید. با بررسی تاریخچه قیمت نات کوین می توانید الگوهای تکرار شونده را پیدا و نقطه ورود و خروج خود را مشخص کنید. در این صورت احتمال افزایش دارایی شما بیشتر است.

اطمینان حاصل کنید که پیش بینی قیمت نات کوین شما در رابطه با نات کوین با اهداف مالی بلند مدت و کوتاه مدت شما مطابقت دارد.

راه های بی شماری برای تجزیه و تحلیل عملکرد قیمت ارزهای دیجیتال و تصمیم گیری برای خرید وجود دارد. دو مورد از متداول ترین آنها تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال هستند.

با توجه به اینکه نات کوین به تازگی لیست شده و داده سالانه ندارد، باز هم تحلیل تکنیکال می تواند مفید باشد.

به عنوان مثال، در بسیاری از ارزهای دیجیتال، افت قیمت و دوره های نوسانات زیاد با افزایش مداوم به بالاترین حد جدید دنبال شده است.

در تحلیل فاندامنتال، شما عوامل اقتصادی، مالی، سیاسی و اجتماعی را که بر قیمت ها تأثیر می گذارند، بررسی می کنید.

شما اطلاعاتی در مورد نرخ بهره، تولید ناخالص داخلی، داده های تولید و نرخ بیکاری جمع آوری می کنید تا پیش بینی های آگاهانه ای در مورد قیمت داشته باشید.

رویدادهای خبری نیز به ویژه شاخص های اقتصادی مهم هستند. آیا بانک ملی نرخ سود را افزایش می دهد؟ آیا محافظه کاران مالی انتخاب می شوند؟ آیا طوفان یا خشکسالی کشاورزی، گردشگری و سایر صنایع را مختل کرده است؟

اکثر سرمایه گذاران بهترین کار را برای استفاده از تکنیک های تحلیل تکنیکال و بنیادی هنگام ارزیابی خرید یا فروش می دانند.

قیمت Not coin مانند هر ارز دیجیتال دیگری تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. درک این عوامل می تواند به سرمایه گذاران و کاربران کمک کند تا در مورد سرمایه گذاری خود بهتر تصمیم بگیرند.

تحلیل نات کوین / آیا نات کوین مناسب سرمایه گذاری است؟

نرخ پذیرش نات کوین و سطح تعامل کاربران در پلتفرم هایی مانند تلگرام نقش مهمی در رشد قیمت آن دارد.

همانطور که کاربران بیشتری در بازی‌های کلیک به معدن و سایر فرصت‌های کسب درآمد تعاملی شرکت می‌کنند، احتمالاً تقاضا برای Notcoin افزایش می‌یابد و به طور بالقوه ارزش آن را افزایش می‌دهد.

بهبود و به روز رسانی مداوم اکوسیستم Not coin نیز می تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد.

بهبود فرآیند بازی در تلگرام، ادغام بهتر با سایر پلتفرم‌ها و معرفی ویژگی‌های جدید می‌ تواند کاربران و سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب کند و به روند قیمتی مثبت کمک کند.

احساسات کلی در بازار ارزهای دیجیتال به طور قابل توجهی بر نرخ نات کوین تأثیر می گذارد.

روند صعودی در بازار گسترده تر می تواند منجر به افزایش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال نات کوین شود، در حالی که روند نزولی امکان دارد اثر معکوس داشته باشد.

شروع آلت سیزن (Altcoins)، یعنی زمانی که نرخ رشد آلت کوین ها از بیت کوین سبقت می گیرد، می تواند به این امر کمک کند.

تغییرات در چارچوب نظارتی نیز می تواند یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت نات کوین باشد. مقرراتی که معاملات ارزهای دیجیتال را ترویج می‌ کنند می‌ توانند جذابیت ارز NOT را افزایش دهند، در حالی که مقررات سخت‌ گیرانه ممکن است چالش‌هایی ایجاد کند.

اخیراً، مجلس نمایندگان ایالات متحده لایحه ای را برای ایجاد چارچوبی جدید برای ارزهای دیجیتال به منظور کمک به رشد این صنعت تصویب کرد.

قوانینی این چنین این از کشورهای دیگر می تواند به افزایش قیمت ارزی مثل نات کوین کمک کند.

با توجه به محبوبیت ارز نات کوین و سرمایه گذاری های کلان بر روی این رمزارز، نات کوین میتواند انتخابی برای سرمایه گذاری در کوتاه مدت و بلند مدت تلقی شود.

معامله نات کوین در صرافی های ایرانی و خارجی امکان پذیر است اما بهترین صرافی برای خرید نات کوین اوکی اکسچنج است.

این صرافی ارز دیجیتال علاوه بر امکانات بیشمار مانند پشتیبانی 24 ساعته، دسترسی به بیش از 700 رمزارز، امنیت زیاد و حجم معاملات بالا؛ دارای قابلیت کیف پول برای ارزهای مختلف مانند نات کوین است.

شما میتوانید پس از خرید نات کوین از صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج، به ذخیره دارایی خود در کیف پول نات کوین اوکی اکسچنج اقدام نمایید.
برای خرید ارز not از صرافی اوکی اکسچنج، برنامه ترید اوکی اکسچنج را دانلود نمایید. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن، ثبت نام و احراز هویت خود را انجام دهید. احراز هویت صرافی اوکی اکسچنج به صورت آنی میباشد.

تحلیل نات کوین / آیا نات کوین مناسب سرمایه گذاری است؟

تحلیل قیمت نات کوین یکی از مشکلاتی است که تحلیلگران این روزها با آن رو به رو هستند.

از آنجایی که نات کوین تاریخچه قیمتی زیادی ندارد و فقط چند ماه است که در مارکت کپ خرید و فروش میشود، تحلیل آن مشکل است.

با این وجود تحلیلگران طبق نوسانات قیمت ارز not و حجم معاملات بالای آن، این ارز را انتخابی مناسب برای سرمایه گذاری می دانند.

همچنین باید در نظر داشت که برای سرمایه گذاری و معامله رمز ارز نات کوین بایستی از صرافی معتبر، خرید خود را انجام دهید.

خرید نات کوین از صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج، یکی از امن ترین راه های معامله نات کوین در ایران است.

برچسب‌ها:

نظر شما