شناسهٔ خبر: 67650249 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

(عکس) یک خودروی ایتالیایی کوچک در راه بازار خودروی کشور (عکس) یک خودروی ایتالیایی کوچک در راه بازار خودروی کشور

مشتریان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی که متقاضی خرید خودرو وارداتی فیات ۵۰۰ هستند می‌توانند این محصول تازه وارد را بین ۵ اولویت نهایی قرار دهند و در صورت تخصیص خریداری نمایند. شرایط فروش فیات ۵۰۰ پارسیان خودرو – تیر ۱۴۰۳ در این طرح فروش، خودرو Fiat ۵۰۰ با قیمت ۱ میلیارد و ۸۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار

صاحب‌خبر -

مشتریان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی که متقاضی خرید خودرو وارداتی فیات ۵۰۰ هستند می‌توانند این محصول تازه وارد را بین ۵ اولویت نهایی قرار دهند و در صورت تخصیص خریداری نمایند.

شرایط فروش فیات ۵۰۰ پارسیان خودرو – تیر ۱۴۰۳

در این طرح فروش، خودرو Fiat ۵۰۰ با قیمت ۱ میلیارد و ۸۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به متقاضیان عرضه می‌شود. قیمت اعلامی قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد که واردکنندگان با رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام نمایند.

لازم به ذکر است افراد جدیدی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام اولیه خود را انجام نداده‌اند نیز می‌توانند تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۲۳ تیر ۱۴۰۳ با تشکیل حساب وکالتی نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی و بلوکه کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، نسبت به انتخاب اولویت از میان گزینه های موجود اقدام کنند. بدین ترتیب علاوه بر افرادی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کردند، افراد جدید نیز می توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم، نسبت به خرید فیات ۵۰۰ اقدام کنند.

51

نگاهی اجمالی به مشخصات Fiat ۵۰۰ وارداتی

این خودرو به یک پیشرانه ۱.۲ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با ۶۹ اسب بخار و گشتاور ۱۰۲ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک ۵ سرعته Dualogic با تیپ ترونیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو ۱۰۲ کیلومتر و مصرف سوخت آن ۴.۸ لیتر اعلام شده است.

از امکانات این خودرو می‌توان به فرمان کمکی برقی، سنسور پایش میزان باد تایرها، ۷ ایربگ ایمنی، ترمزهای ABS، EBD و BA، کلاستر نیمه دیجیتالی، دستگیره‌های آسان بازشو، سنسور نور، سقف پانورامیک، ترمزهای دیسکی هر چهار چرخ، رینگ‌های آلومینیومی، چراغ‌های روز، سنسور هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، بالابرهای برقی شیشه‌های جانبی، تهویه مطبوع اتوماتیک، مولتی‌مدیا ۷ اینچ لمسی، سامانه کنترل پایداری، آینه الکتروکرومیک، کنترل پایداری، سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی و… اشاره کرد.

52

منبع: خبرآنلاین

منبع: faradeed-197021

نظر شما