شناسهٔ خبر: 67650244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

پیگیری اجرایی‌شدن قول شهیدجمهور برای کشاورزان جهت خرید تراکتور

تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: پیگیر اجرایی‌شدن مصوبه آخرین سفر استانی رئیس جمهور به تبریز درباره اختصاص ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای خرید تراکتور به کشاورزان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، اکبر فتحی در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: استاندار شهید آذربایجان شرقی در عملیاتی‌شدن این مصوبه نقش اساسی داشت به‌طوری که چند روز قبل از شهادتشان مقرر شده بود با ۵ بانک عامل برای توزیع تسهیلات مذکور نشستی داشته باشند تا سهم هر بانک جهت اعطای تسهیلات مشخص شود ولی متأسفانه با اتفاق ناگواری که افتاد این جلسه برگزار نشد.

وی تأکید کرد: پیگیری از سوی معاونین استاندار و سایر مسئولین ذی‌ربط برای تخصیص و توزیعی اعتبار اختصاصی ادامه دارد و به‌زودی شاهد اعطای تسهیلات به کشاورزان برای خرید تراکتور بخصوص در مناطق محروم خواهیم بود.

فتحی با اشاره به اقدامات استاندار شهید و جهادی در طول خدمتش اظهار داشت: استاندار یکی از مشکلاتی که پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون برای خرید تراکتور به کشاورزان را با چالش مواجه کرده که بارگذاری قیمت در سامانه ۱۲۴ وزارت صمت بود با نشستی با معاون اول وقت رئیس جمهور حل کرد.

این مقام مسئول در بخش صنعت کشاورزی اذعان داشت: با معاف شدن تراکتورسازی از بارگذاری قیمت در این سامانه پرداخت تسهیلات برای خرید این محصول تأثیرگذار در کشاورزی و امنیت غذایی با مشکلی مواجه نبوده و به‌زودی شاهد اعطای تسهیلات برای خرید تراکتور به کشاورزان خواهیم بود.

نظر شما