شناسهٔ خبر: 67649860 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی خبر داد:

رشد ۲ هزار درصدی تجهیز انبارهای اموال تملیکی در دولت سیزدهم

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به هوشمند و مجهز شدن انبارهای این سازمان، گفت: تجهیز انبارهای اموال تملیکی در دولت شهید جمهور ۲ هزار درصد رشد یافت که قابل مقایسه با دوره های گذشته نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «سید عبدالمجید اجتهادی» امروز (شنبه، ۲۳ تیر) در مراسم بهره برداری از فاز نخست سامانه یکپارچه اموال تملیکی (سیات)، پروژه تجهیز انبارها و آغاز عملیاتی طرح احصای کالاهای موجود در انبارها که با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی و دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: رئیس جمهور شهید آغازگر ساماندهی سازمان اموال تملیکی بود که با هماهنگی بین دستگاه ها و قوای مختلف فراهم شد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: اقدامات و پیگیری های وزیر اقتصاد در حوزه انبارهای سازمان تملیکی قابل قیاس با هیچ دوره دیگری نیست، همچنین رسیدگی به پرونده های قضایی توسط دادگستری به سرعت انجام می شود.

وی با اشاره به طرح احصای کالاهای موجود در انبارها، گفت: این طرح که شناسه دار کردن کالاهاست، پیشرفت خوبی داشته است و فرایندها الکترونیکی شده اند.

اجتهادی ابراز داشت: ۹۷ درصد فروش های سازمان اموال تملیکی به صورت الکترونیکی است و با راه اندازی حراج خرده فروشی برخط، حراج ها به صورت هفتگی به صورت آنلاین برگزار می شود.

وی تاکید کرد: در دولت سیزدهم بیش از ۹۲ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شده است و این امر باعث شده تا تجار اقدام به ترخیص کالاها کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، یک‌هزار و ۷۵۰ درصد رشد در اموال منقول ثبت شده است.

نظر شما