شناسهٔ خبر: 67649828 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

نه به کنت، فولاد دروازه‌بان بزرگ می‌خواهد

مسئولان باشگاه فولاد با چند دروازه‌بان مطرح لیگ برتر وارد مذاکره شده‌اند و به زودی یکی از آنها را به خدمت خواهند گرفت.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فولادی‌ها در فصل گذشته لیگ برتر کریستوفر کنت و شهاب گردان را به عنوان دو گلر بزرگسال در لیست نفرات خود داشتند و حالا با خداحافظی گردان از فوتبال، گلر اتریشی تنها دروازه‌بان مطرح قرمزپوشان اهوازی محسوب می‌شود.

در شرایطی که یک سال دیگر از قرارداد کنت با فولاد باقی مانده، این دروازه‌بان اتریشی هنوز به ایران نیامده و از باشگاه فولاد هم خبر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی چندان روی کنت نظر مساعدی ندارد.

مسئولان باشگاه فولاد با نظر یحیی گل‌محمدی با دو دروازه‌بان نام آشنا و مطرح لیگ برتری مذاکراتی را داشته‌اند و امیدوارند به زودی با یکی از آنها به توافق نهایی برسند و قرارداد امضا کنند.

با شرایط کنونی بعد از جذب دروازه‌بان جدید فولاد، شاهد مذاکره مسئولان این باشگاه با کریستوفر کنت برای فسخ قرارداد خواهیم بود. موضوعی که احتمالا با مخالفت کنت همراه است و مدیران باشگاه فولاد مجبور خواهند شد تمام پول یا بخش اعظمی از مبلغ قرارداد او برای فصل جدید را پرداخت کنند.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی فولاد، برای گلر دوم علاقه‌مند به استفاده از یک بازیکن جوان است که لیست بزرگسال را پر نکند. علیرضا نازی دروازه‌بان سوم فولاد در فصل گذشته احتمالا امسال گلر ذخیره قرمزپوشان می‌شود و یک جوان دیگر به تیم بزرگسالان اضافه خواهد شد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما