شناسهٔ خبر: 67649393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ادامه جست‌وجو برای یافتن مرد اهوازی غرق‌شده در رودخانه «دز»

دلال آلبوشهبازی

رئیس سازمان آتش‌نشانی دزفول از غرق شدن یک مردی جوان اهوازی در رودخانه دز خبر داد.

صاحب‌خبر -

روح‌الله بهشتی‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روز گذشته (۲۲ تیرماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵، گزارشی مبنی بر غرق شدن مردی حدودا ۳۹ ساله اهل و ساکن اهواز در رودخانه دز اطلاع‌رسانی شد. پس از دریافت گزارش بلافاصله اکیپ امداد و نجات سازمان‌ به همراه تجهیزات کامل از به محل حادثه واقع در منطقه «چال کندی» اعزامشدند  و اقدام به جستجو در این محدوده کردند.

وی با بیان اینکه شب گذشته به علت تاریکی هوا جست‌وجو بدون نتیجه ماند، افزود: این فرد در منطقه چال کنید به همراه سه نفر از دوستان خود قصد برگشت به صورت شنا را داشتند که متاسفانه حین شنا کردن دچار حادثه شدند و یکی از آن‌ها که مردی ۳۹ ساله بود در نزدیکی بیشه غرق شد.

بهشتی‌فرد بیان کرد: علی‌رغم وجود تابلوهای هشداردهنده و هشدارهای مکرر سازمان آتش‌نشانی مبنی بر رعایت اصول ایمنی و شنا نکردن در مکان‌های ممنوعه، متاسفانه باز هم شاهد حوادث تلخ هستیم. لازم است همشهریان، گردشگران و مهمانان بر اهمیت این موضوع توجه کنند تا ایمن بمانند.

عارف شرهانی سخنگوی اورژانس مدیریت و حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در این خصوص از غرق شدن «ابراهیم حریصی» پرسنل ستاد اورژانس خوزستان و ادامه جستجو برای یافتن اثری از وی خبر داد.

انتهای پیام

نظر شما