شناسهٔ خبر: 67649110 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

درخشش معلمان قشمی در جشنواره استانی الگوهای برتر تدریس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: ۲ معلم زن این شهرستان مرزی در دهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی(متوسطه اول هرمزگان) در بین منتخبان استانی قرار گرفتند و راهی مرحله کشوری شدند. مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: ۲ معلم زن این شهرستان مرزی در دهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی(متوسطه اول هرمزگان) در بین منتخبان استانی قرار گرفتند و راهی مرحله کشوری شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، حسین رنجبر در این باره افزود: در این جشنواره فرهنگیان پرتلاش شهرستان قشم؛ ایمانه آجی عنوان رتبه نخست درس اختیاری تفکر پایه هفتم و جمیله شرف رتبه دوم درس مهارت سواد رسانه ای تفکر پایه هفتم استان هرمزگان را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: دهمین دوره این جشنواره با نگاهی نو و با هدف ایجاد پویش مدرسه‌ای در خصوص تدریس این درس با محوریت و راهبری مدیران برای ایجاد انگیزه دبیران درس تفکر و سبک زندگی به صورت برخط (آنلاین) در دبیرستان نمونه دولتی حضرت خدیجه(س) برگزار شد.

رنجبر گلشواری اضافه کرد: جشنواره دهم، به صورت حضوری برگزار می‌ شود و بخش‌هایی از کتاب که در شیوه نامه آن معرفی شده، مبنای محتوای این جشنواره در چهار سطح مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری است.

وی گفت: امیدواریم این ۲ فرهنگی جزیره قشم که به مرحله کشوری دهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی در بین منتخبان استان هرمزگان راه یافته‌اند، بتوانند در سطح کشور بدرخشند و شایستگی‌های خود را اثبات کنند.

نظر شما