شناسهٔ خبر: 67648867 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

صدر: ایسنا ارتباط خوبی با نمایندگان کاندیداها برقرار کرد

علیرضا قربانی

رئیس ستاد مردمی انتخابات حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی گفت: ایسنا توانست در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری ارتباط خوبی با نمایندگان کاندیداها برقرار کند و در شورای وحدت هم این ارتباط به انتشار همه‌جانبه اخبار، اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های مرتبط با این شورا و کاندیدای مورد حمایتش انجامید.

صاحب‌خبر -

شهاب‌الدین صدر در گفت‌وگو با ایسنا با ارزیابی عملکرد این خبرگزاری در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳، اظهار کرد: آشنایی من با خبرگزاری ایسنا از بدو تشکیل است. من از موسسان جهاد دانشگاهی هستم و سال‌ها در این مجموعه مسئولیت داشتم. یکی از ویژگی‌های ایسنا آن است که اغلب خبرنگاران این خبرگزاری را دانشجویان تشکیل می‌دهند که همین نکته مثبت به پویایی و بالندگی ایسنا کمک می‌کند.

وی افزود: خبرگزاری ایسنا توانست در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری ارتباط خوبی با نمایندگان کاندیداها برقرار کند و در شورای وحدت هم ارتباط خوبی از سوی روابط عمومی با خبرگزاری ایسنا برقرار شد که به انتشار همه‌جانبه اخبار، اطلاعیه‌ها و بیانیه‌های مرتبط با این شورا و کاندیدای مورد حمایتش انجامید.

صدر با تاکید بر اینکه به طور کلی عملکرد ایسنا خوب و قابل‌قبول است، گفت: خبرگزاری‌ها و از جمله ایسنا باید بتوانند با دید باز، با افکار گروه‌ها، گرایش‌ها و جریان‌های سیاسی مختلف ارتباط برقرار کنند و هرچقدر این ارتباط گسترده‌تر باشد به توسعه رشد و آگاهی سیاسی جامعه کمک بیشتری خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما