شناسهٔ خبر: 67648827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۷۱ کیلومتر از راه‌های شهرستان کاشان آسفالت شد

کاشان _ ایرنا _ رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان گفت: روکش آسفالت و نگهداری راه‌های شهرستان به طول ۷۱ کیلومتر در دولت سیزدهم انجام شده‌ است.

صاحب‌خبر -

علی اکبر آقایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل کالا و مسافر در شهرستان کاشان از طریق محورهای مواصلاتی است و به همین منظور برای نگهداری، بهسازی و توسعه شبکه راه‌های شهرستان گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی اظهار کرد: این شهرستان بیش از ۶۴۲ کیلومتر انواع راه شامل راه های آزادراهی، بزرگراهی و راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که ارزش ریالی امروز آن ها بیش از ۱۷۶ هزار میلیارد ریال است و سرمایه عظیم و ارزشمندی بوده که حفاظت و نگهداری از آنها بسیار مهم است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان بیان کرد: از مجموع راه‌های ارتباطی کاشان، ۱۱۰ کیلومتر آزادراه، ۱۲۹ بزرگراه، ۱۹۳ کیلومتر راه اصلی و ۲۱۷ کیلومتر راه فرعی و روستایی است.

وی اظهار کرد: ۴۰۰ کیلومتر خط کشی راه‌های شهرستان در دولت سیزدهم انجام شد همچنین ۲۰ کیلومتر تعمیرات سیستم روشنایی راه‌ها در این دولت محقق شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون هزار و ۷۰۰ تن آسفالت گرم برای لکه گیری و ترمیم راه‌های حوزه شهرستان کاشان استفاده شده است.

آقایی گفت: عملیات ایمن سازی و رفع ۲ نقطه پرتصادف مصوب کشوری شهرستان کاشان از ابتدای دولت سیزدهم انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر پنج مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در شهرستان کاشان در حال خدمت رسانی می‌باشند و ۲ مجتمع خدماتی نیز در حال ساخت و ۹ درخواست در حال صدور موافقت اصولی می باشد.

شهرستان کاشان دارای ۲ باب ساختمان پلیس راه و ۲ باب راهدارخانه برای خدمت رسانی به کاربران جاده ای می باشد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

نظر شما