شناسهٔ خبر: 67648436 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حامیان فلسطین در محل سخنرانی بایدن شعارهای ضدصهیونیستی سر دادند

تهران – ایرنا - همایش انتخاباتی «جو بایدن» در شرایطی در دیترویت برگزار شد که ده‌ها معترض حامی فلسطین در اطراف محل سخنرانی رئیس جمهوری ۸۱ ساله آمریکا تجمع کرده و به تداوم حمایت واشنگتن از جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تارنمای روزنامه نیویورک پست شب گذشته از محل این تجمع اعتراضی گزارش کرد که یکی از شعاردهندگان خطاب به بایدن فریاد می زد: بایدن، بایدن، چی گفتی؟ امروز چند بچه را کُشتی؟

شعارهای دیگری نیز مانند "تا عدالت نباشد، صلحی هم نخواهد بود" و "از نهر تا بحر سراسر غزه آزاد خواهد شد" نیز سر داده شد.

آدام ۴۴ ساله که در مصاحبه با نیویورک پست خود را "دانشمند" معرفی کرد، گفت: مردم چگونه می توانند از مردی که راه را بر نسل‌کشی گشوده، حمایت کنند؟

حامیان فلسطین در محل سخنرانی بایدن شعارهای ضدصهیونیستی سر دادند

وی افزود: ما خواهان توقف فوری کمک‌ های تسلیحاتی آمریکا به اسرائیل و یک توافق واقعی آتش ‌بس هستیم. این فقط مشکل فلسطین نبوده و مشکل آمریکاست.

به نوشته این رسانه راستگرا، ایالت میشیگان مرکز انتقاد از حمایت بایدن از اسرائیل بوده و در انتخابات درون حزبی دموکرات ها، جمعیت آمریکایی های عرب‌تبار این ایالت سهم به سزایی در صد هزار رای غیرمتعهد و اعتراض سمبلیک علیه بایدن داشتند.

در همین حال، برنی سندرز سناتور مستقل ایالت ورمونت آمریکا دیشب در بیانیه‌ای با یادآوری اینکه "نباید فلسطینیان غزه را فراموش کنیم"، تاکید کرد: ما شریک جنایات اسرائیل در غزه هستیم.

در بیانیه این سناتور آمده است: در حالی که بیشتر رسانه‌ها بر انتخابات ریاست‌ جمهوری آمریکا متمرکز شده‌ اند، ما نباید از آنچه در غزه رخ می‌دهد غافل شویم، جایی که یک بحران انسانی بی ‌سابقه روز به روز بدتر می‌شود.

نظر شما