شناسهٔ خبر: 67648235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هشدار نارنجی در خراسان شمالی؛ دستگاه‌های خدمات رسان به خط شدند

بجنورد-ایرنا- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: صدور هشدار سطح نارنجی از طرف هواشناسی، دستگاه های خدمات رسان استان را برای امدادرسانی در حادثه های احتمالی به حالت آماده باش درآورد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا شفیق روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان استان از جمله جمعیت هلال احمر، راهداری، پلیس راه، شهرداری و اورژانس برای امدادرسانی در حادثه های احتمالی در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: هواشناسی استان پیش بینی کرده است فعالیت سامانه امروز در استان تشدید می شود و بویژه در نیمه شمالی و شرقی استان بارش ها تا پایان امشب تدوام دارد و با توجه به رگباری بودن بارش ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه ها دور از انتظار نیست.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اظهار کرد: توصیه می شود مسافران و گردشگران از اتراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

شفیق خاطرنشان کرد: با توجه به برپایی موکب ها و دسته های پیاده روی و برگزاری مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) در فضای باز لازم است دست اندرکاران هیات های مذهبی و دستگاه های اجرایی متولی امر تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ کنند.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

نظر شما