شناسهٔ خبر: 67647836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیام مهدی طارمی به هواداران اینتر + فیلم

مهاجم تیم ملی ایران پس از رونمایی رسمی‌اش توسط باشگاه اینتر، به هواداران این تیم پیامی ویژه فرستاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر امروز (شنبه) به طور رسمی اعلام کرد که با قراردادی سه ساله مهدی طارمی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته است تا وی اولین ایرانی تاریخ این تیم لقب بگیرد. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که روز سه‌شنبه وارد شهر میلان شده بود، پس از انجام تشریفات اداری و پشت سر گذاشتن بخش پایانی تست‌های پزشکی در کمیته ملی المپیک ایتالیا، امروز با امضای قرارداد به صورت رسمی بازیکن جدید اینتر لقب گرفت.

مهدی طارمی که در چهار فصل حضورش در پورتو آمار 91 گل زده و 56 پاس گل را در 182 بازی از خود بر جای گذاشت و ‌عنوان سومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه پرتغالی را از آن خود کرد، در یک پیام ویدئویی که باشگاه اینتر منتشر کرد، گفت: «سلام به هواداران اینتر، من مهدی طارمی هستم و در ورزشگاه سن‌سیرو منتظر شما هستم. ما با هم دستاوردهای زیادی خواهیم داشت».

باشگاه اینتر در بخشی از خبر معرفی طارمی 31 ساله به عنوان خرید جدیدش، نوشت: «کشوری باستانی، سرشار از تاریخ و جذابیت که در آن مردمان، پادشاهی‌ها و امپراتوری‌های خارق‌العاده در طول هزاران سال زیسته‌اند، جایی که شب‌ها مملو از شگفتی‌های فضای شرق و رؤیاهای ساکنان آن است. اینجا ایران، کشور مهدی طارمی، مهاجم جدید نراتزوری است».

مهاجم تیم ملی کشورمان با پورتو یک بار قهرمان لیگ برتر پرتغال، سه بار قهرمان جام حذفی، یک بار قهرمان جام اتحادیه و دو بار قهرمان سوپرجام این کشور شد.

در فیلم زیر پیام مهدی طارمی به هواداران اینتر را می‌بینید:

 

.

انتهای پیام/

نظر شما