شناسهٔ خبر: 67647714 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

امیدواری بایدن به پیروزی در انتخابات/ دمکرات ها جدی شدند

با وجود اینکه دمکرات ها در جلسه ای با بایدن از حمایت نکردنشان از وی سخن گفتند اما بایدن بعد از این جلسه تاکید کرد که از انتخابات کناره گیری نخواهد کرد و در انتخابات هم پیروز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، هر چه به ماه نوامبر نزدیک می شویم به نظر می رسد دمکرات ها با گرفتن تصمیمات مختلف به این نتیجه رسیده اند که بایدن نمی تواند در انتخابات آمریکا موفق شود و در این زمینه جدی تر تصمیم می گیرند.

آن طور که شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده، یک منبع به این شبکه اعلام کرده که رهبر حزب دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا نیز در دیداری که با جو بایدن داشته از او حمایت نکرده است.

بسیاری از حامیان مالی کارزار انتخاباتی حزب دموکرات نیز گفته‌ اند که در صورت عدم کناره گیری بایدن، حمایتهای مالی خود را متوقف خواهند کرد.نمایش ضعیف بایدن در مناظره انتخاباتی در مقابل دونالد ترامپ و گافهای بیشمار وی باعث شده بسیاری از اعضای حزب دموکرات از حالا بایدن را در انتخابات شکست خورده قلمداد کنند و به همین دلیل خواستار کناره گیری وی شده‌اند.

بلومبرگ در گزارشی عنوان کرده که «مایکل نووگراتز» مؤسس شرکت مالی گلکسی دیجیتال و «اندرو جرکی»، کارگردان سینما، مبلغ دو میلیون دلار را به نمایندگان دموکراتی اهدا کرده‌ اند که از مخالفان اصلی ادامه نامزدی بایدن هستند.

بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط اکونومیست و یوگاو در ۱۱ ژوئیه، ۷۳ درصد از حامیان حزب دموکرات معتقدند که کامالا هریس باید جایگزین بایدن شود. ۴۸ درصد از این جمع نیز فکر می‌کنند که او به‌احتمال زیاد می‌تواند ترامپ را شکست داده و این حزب را به پیروزی در انتخابات برساند.

با این وجود بایدن شب گذشته در مصاحبه ای تاکید کرد که از انتخابات کناره گیری نخواهد کرد و در انتخابات هم پیروز خواهد شد.

نظر شما