شناسهٔ خبر: 67647434 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

وبینار «مشاوره فرزندآوری» در دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد

دبیر انجمن علمی دانشجویی مامایی مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد از برگزاری وبینار «مشاوره فرزندآوری» در این دانشگاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا - گناباد، فاطمه قیصریان دبیر انجمن علمی دانشجویی مامایی مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه اظهار کرد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وبینار مشاوره فرزندآوری به میزبانی انجمن علمی دانشجویی مامایی با همکاری گروه مامایی در روز سه شنبه مورخ ۱۹ تیرماه ۱۴۰۳ در ساعت ۱۰ الی ۱۲ به صورت آنلاین با ارائه تدریس دکتر فریبا عسکری از اساتید گروه مامایی برگزار گردید.

وی ادامه داد: در این وبینار، تعداد ۲۸ نفر از دانشجویان علوم پزشکی شرکت نمودند که برای تمامی شرکت کنندگان گواهی معتبر صادر می‌گردد.

قیصریان تصریح کرد: اهداف این وبینار آشنایی دانشجویان با برنامه جوانی جمعیت و آمادگی برای پاسخگویی در این زمینه به خانواده‌ها و به خصوص مادران بود.

دبیر انجمن علمی دانشجویی مامایی مدیریت تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی گناباد بیان کرد: آثار مثبت داشتن فرزند، فواید بارداری، زایمان طبیعی و شیردهی، عوارض اقلام پیشگیری از بارداری، آثار مثبت تعدد فرزندان، آسیب‌های تک فرزندی، شبهات پزشکی اقتصادی و تربیتی، ابعاد ملی جمعیت، عوارض سقط و کرامت مادری از جمله مطالبی بوده که در این وبینار ارائه شد.

وبینار «مشاوره فرزندآوری» در دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد

نظر شما