شناسهٔ خبر: 67647277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری البرز:

ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری طالقان برای زمستان آماده است

مدیرکل راهداری البرز: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اشاره به خرید و تجهیز ماشین آلات برای فصل زمستان، گفت: بودجه ۳۰ میلیاردی از محل بودجه ملی سفر استانی رئیس جمهور شهید برای ماشین آلات طالقان تخصیص یافت لذا برای زمستان طالقان آماده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، علی زندی فر در شورای اداری شهرستان طالقان که با حضور مدیرکل بازرسی استان البرز و هیات همراه در فرمانداری طالقان برگزار شد، به تشریح اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای زیرساخت‌ معابر روستایی طالقان پرداخت و گفت: روکش آسفالت راه‌های روستایی، بهسازی محورهای کوهستانی، توسعه راه‌ها، ارتباط و رایزنی با مدیران بالادستی و جذب بودجه ملی از جمله اقداماتی است که در این مسیر انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل‌ جاده ای استان البرز اضافه کرد: زیرسازی محورهای کوهستانی نیز برای نخستین بار با هدف تسهیل تردد مسافران و شهروندان در این شهرستان انجام شده است.

زندی فر گفت: راه‌های روستایی در روستاهای ادرازان، گکده، گراب، پایین طالقان و آردکان، طرف مدت یک‌سال اخیر دستخوش تغییر شده و ادامه پروژه بهسازی معابر روستایی تا پایان سال جاری نیز ادامه دار خواهد بود.

وی در بخش دیگری به خرید و نوسازی ماشین آلات برای ارائه خدمات به راه‌های طالقان با توجه به موقعیت جغرافیایی کوهستانی موجود اشاره کرد و افزود: در این راستا یک دستگاه تویوتای لوکس برای شهرستان طالقان خریداری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز بیان کرد: اقلام ماشین آلات برای فصل زمستان همچنین تعمیر ماشین آلات موجود نیز با هدف تامین آمادگی کامل در دستورکار قرار گرفته است.

زندی فر در پایان با تاکید بر اینکه در سفرهای رییس جمهور شهید به استان البرز بودجه خوبی برای طالقان در نظر گرفته شد، یادآور شد: همچنین بودجه ۳۰ میلیاردی از محل بودجه ملی برای ماشین آلات طالقان تخصیص یافت.

انتهای پیام/

نظر شما