شناسهٔ خبر: 67647085 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

صحبت های طوفانی سرمربی اروگوئه علیه مسئولان کونمبول

بیلسا: وضعیت میزبانی افتضاح بود/ آمریکا نفوذ زیادی در فیفا دارد

صحبت های طوفانی سرمربی اروگوئه علیه مسئولان کونمبول سرمربی تیم ملی اروگوئه معتقد است آمریکا در فیفا نفوذ زیادی دارد و از سوی آن‌ها تهدید شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، دیدار بین دو تیم اروگوئه و کلمبیا در نیمه نهایی کوپا آمریکادر شرایطی برگزار شد که امنیت خانواده بازیکنان اروگوئه تامین نشد و در نهایت ماجرا به درگیری بین بازیکنان و تماشاگران کشید.

 مارچلو بیلسا، سرمربی اروگوئه در نشست خبری تیمش به انتقاد از شرایط امنیتی، وضعیت استادیوم‌های آمریکا و برخورد مسئولان رقابت‌ها پرداخت و گفت: 

خبردار شدم که مسئولان کونمبول (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) به اسکالونی گفته‌اند دیگر حق ندارید درمورد شرایط استادیوم‌ و برگزاری مسابقات نظر بدهید وگرنه با عواقب آن رو به رو خواهید شد.

 

او ادامه داد: وضعیت میزبانی افتضاح بود و آن‌ها نتوانستند امنیت ورزشگاه را تامین کنند. آن هم اینجا، در آمریکا. منتظر شنیدن عذرخواهی مسئولین برگزاری هستم و شما از من در مورد محرومیت احتمالی سوال می‌پرسید؟

وقتی توانایی تامین امنیت خانواده‌ها در مقابل افراد مست را ندارید، چطور انتظار دارید بازیکنان از مادرها، خواهرها و فرزندانشان مراقبت نکنند؟ کسانی باید محروم شوند که مسئول برگزاری مسابقات بودند.

 

وی با تاکید بر اینکه آمریکا نفوذ زیادی در فیفا دارد، گفت: زمین‌های تمرین و چمن ورزشگاه‌های میزبان افتضاح بود، این تورنومنت به شکلی غیر حرفه‌ای برگزار شد. آمریکا نفوذ زیادی در فیفا دارد و برخی از شما خبرنگاران بجای طرفداری از حق، از قدرت‌ها طرفداری می‌کنید.

انتهای پیام/

نظر شما