شناسهٔ خبر: 67647039 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

یک کتاب، ۱۰ فصل، ۳۰ جایزه؛

بیننده «از کوفه تا کربلا» در شبکه جهانبین باشید

چهارمحال و بختیاری - سیر مطالعاتی نوجوان با عنوان «از کوفه تا کربلا» با همکاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در دست تولید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، برنامه سیر مطالعاتی نوجوان با عنوان «از کوفه تا کربلا» که از کتابی با همین عنوان نوشته حامد محقق و با همکاری صدا و سیمای مرکز جهانبین و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در حال تولید است در ایام محرم و صفر، روزهای سه‌شنبه در برنامه فصل نقره‌ای از شبکه جهان‌بین پخش می‌شود.

در کتاب «از کوفه تا کربلا»، نویسنده به مسیر حرکت کاروان اهل بیت (ع) می‌پردازد. این مسیر که در تاریخ اسلام بسیار مهم و معروف است، مرتبط با واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) در کربلا می‌شود.

این برنامه فرصت خوبی برای افزایش آگاهی و تشویق به مطالعه در نوجوانان است و هر هفته با ارسال پاسخ صحیح به پرسش‌های مطرح شده از محتوای کلیپ‌ها، به سه نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی از طرف اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اهدا می‌شود.

برنامه فصل نقره‌ای را روزهای سه‌شنبه، از شبکه جهان‌بین تماشا کنید تا از محتوای سیر مطالعاتی نوجوانان و جوایز مرتبط با آن باخبر شوید.

نظر شما