شناسهٔ خبر: 67646697 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خنثی‌سازی یک طرح تروریستی در شمال بغداد

بغداد - ایرنا - فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق از خنثی‌سازی یک طرح تروریستی برای هدف قرار دادن مناطق شمال بغداد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا به الفرات نیوز، تحسین الخفاجی، سخنگوی ستاد عملیات بغداد با اعلام این خبر گفت که یک عملیات تروریستی خنثی شد و دو تروریست که قصد هدف قرار دادن مناطق شمال بغداد را داشتند به هلاکت رسیدند.

وی افزود که این عملیات بنابر داده های اطلاعاتی بسیار دقیق انجام شد و در پی آن دو تروریست به هلاکت رسیدند و یک تروریست نیز مجروح شد.

الخفاجی اشاره کرد که نیروهای امنیتی در سال جاری، تاکتیک و رویکردهای متفاوتی را نسبت به سال های گذشته در پیش گرفتند و تلاش های اطلاعاتی و امنیتی و فنی تشدید شد.

پیش از این و در روز گذشته، واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از یک عملیات ویژه و هلاکت دو تروریست در دیالی خبر داده بود.

به گزارش ایرنا، نیروهای امنیتی و پلیس عراق روزهای گذشته در پی تحرکات نظامی ترکیه در شمال عراق برای مقابله با نیروهای پ ک ک و همچنین فرارسید ایام عاشورا، بر تدابیر امنیتی و حضور خود در معابر شهر بغداد افزوده اند.

فرماندهی ستاد عملیات کربلا نیز روز گذشته با اشاره به وضع طرحی امنیتی برای محرم و عاشورا در این استان، از آماده باش نیروهای امنیتی و هواپیمایی ارتش عراق برای تامین امنیت عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا خبر داد.

نظر شما