شناسهٔ خبر: 67646655 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مقام حزب‌الله:

غافلگیری‌های بیشتری در جبهه‌ لبنان و یمن در راه است/گرفتاری اسرائیل در باتلاق غزه و رفح

تهران- ایرنا- رئیس هیات شرعی حزب الله بر تداوم عملیات مقاومت اسلامی لبنان علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت که مقاومت فراتر از انتظار ظاهر شده و با شجاعت دشمن را در باتلاق غزه و رفح گرفتار کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری النشره، «محمد یزبک» گفت: جنگ در نوار غزه وارد ماه دهم خود شد و توحش دشمن صهیونیستی- آمریکایی علیه ملت فلسطین در این منطقه به نهایت خود رسیده و ساکنان استوار و صبور آن در معرض محاصره، گرسنگی، کشتار و آوارگی قرار دارند.

وی افزود: دشمن در برابر مقاومت فلسطین نتوانسته کاری از پیش برد و بر دامنه اقدامات ددمنشانه خود افزوده است. مقاومت فراتر از انتظار ظاهر شده و با شجاعت دشمن را در باتلاق غزه و رفح گرفتار کرده و آنها توان خروج از این باتلاق را ندارند.

یزبک تاکید کرد: نتانیاهو از ترس آینده و سرنوشت خود به لجاجت ادامه می‌دهد و آینده رژیم صهیونیستی برایش اهمیتی ندارد.

به گفته رئیس هیات شرعی حزب الله لبنان، دشمن شکست خورده و اگر چاره ای از سوی دشمن اندیشیده نشود، این شکست سخت تر هم خواهد شد.

وی ادامه داد: متاسفانه وجدان جهان غرب و کشورهای اروپایی، عربی و اسلامی در برابر کشتار و کودکشی و کشتار زنان و افراد بی گناه در خواب است. نهادهای بین المللی نیز نسبت به تحولات غزه بی تفاوت هستند اما خداوند دست از یاری مظلومان بر نمی دارد.

یزبک تصریح کرد: مقاومت اسلامی لبنان در پشتیبانی مردم غزه و حمایت از مقاومت شریف آن، مشارکت دارد و دشمن را در خانه‌اش دنبال می‌کند. اقدامات تروریستی و تهدیدات و تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه واکنش دردناک تر در عمق اراضی اشغالی را به همراه خواهد داشت و عملیات مقاومت مادامی که جنگ غزه جریان دارد، هرگز متوقف نخواهد شد و غافلگیری های بیشتری در راه است.

وی به تاثیر کوبنده جبهه یمن علیه رژیم صهیونیستی نیز اشاره و اضافه کرد: جبهه یمن به مقابله با طاغوت حامی دشمن اسرائیلی پرداخته و برایش غافلگیری هایی بیشتری تدارک دیده است. همچنین جبهه پشتیبانی عراق نیز موثر و فعال عمل می کند.

به گزارش ایرنا، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته است و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

نظر شما