شناسهٔ خبر: 67646411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار شهرکرد خبر داد

اجرای عملیات‌ سنگ‌بری بلوار فرهنگ با ۵ میلیارد تومان اعتبار

شهردار شهرکرد گفت: ادامه عملیات سنگ‌بری در پروژه بلوار فرهنگ با پنج میلیارد تومان اعتبار آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال وبختیاری، محمدحسین واحدیان، صبح امروز_ شنبه بیست‌وسوم تیر_ در بازدید از پروژه بلوار فرهنگ اظهار کرد: در راستای اتصال بلوار فرهنگ به دهکده المپیک در سال گذشته ۱۲ هزار متر مکعب کوه‌بری انجام شد.

وی افزود: این پروژه با هدف ایجاد دسترسی به سایر معابر در راستای کاهش ترافیک در مرکز شهر به طول یک کیلومتر در حال اجرا است و تاکنون پیشرفت فیزیکی آن ۱۵ درصد برآورد شده است.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه ادامه عملیات سنگ‌بری در این پروژه با پنج میلیارد تومان اعتبار آغاز شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود این عملیات تا پنج ماه آینده تکمیل شود و پس از تکمیل عملیات سنگ‌بری، عملیات اجرای دیوار و خاک‌ریزی انجام خواهد شد.

وی همچنین در بازدید از اراضی صنایع حوضچه‌ای خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از تجمع آب هنگام بارندگی و تسهیل در جمع‌آوری و هدایت و دفع آب‌های سطحی و پیشگیری از بروز مشکل برای شهروندان در فصل بارندگی، اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی در اراضی صنایع حوضچه‌ای به صورت فازبندی اجرا می‌شود.

شهردار شهرکرد افزود: این طرح در فاز اول در بلوار توسلی با اعتباری بالغ‌بر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

واحدیان بیان کرد: در راستای اجرای این طرح هماهنگی لازم با مشاور طرح نیز به عمل آمده است.

نظر شما