شناسهٔ خبر: 67645870 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده ادوار مجلس:

نه این طرفی‌ها یزیدند و نه آن طرفی‌ها امام حسین(ع)/ رهبری پشت رای مردم ایستاد

نماینده ادوار مجلس: نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: امید مردم را نا امید کردن کام مردم را تلخ می کند، پزشکیان با حمایت مردم و نظام موفق می‌شود و ان شاءالله نتیجه اعتماد به فرد صادق، راستگو و درست‌کار را مردم خواهند دید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد علیخانی در جمع عزادارن حسینی در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر محمدیه گفت: انتخاباتی را پشت سر گذاشتیم که مردم در آن با رای خود نشان دادند چه می‌خواهند، با وجود همه مشکلات نتیجه پیروزی مردم بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل فشارهای اقتصادی و سایر مشکلات بخشی از مردم قهر کرده و مثل دوره‌های قبل در انتخابات شرکت نداشتند، اما در این انتخابات به دلیل اهمیت، تاکیدات مقام معظم رهبری و تایید دکتر پزشکیان بخشی زیادی از مردم تصمیم به حضور در انتخابات گرفتند.

وی عنوان کرد: خیلی زشت است در مراسمی که برای عزاداری امام حسین(ع) گرفته شده، برخی با نیش و کنایه به مردم توهین کنند، با مقایسه غلط بگویند شما به یزید رای دادید، نه این طرفی ها یزیدند و نه آن طرفی ها امام حسین، نه این طرفی ها امام حسین هستند و نه آن طرفی ها یزید، بلکه همه ادعا داریم پیرو امام حسین (ع) هستیم و این در رفتارها مشخص می شود.

رهبری هم پشت رای مردم ایستاد

علیخانی ادامه داد: اکثریت شما به پزشکیان رای دادید، حالا که شکست خوردند نباید بگویند مردم گول خورده اند و به یزید رای داده‌اند، این توهین به مردم است.

وی با اشاره به اینکه پزشکیان وعده طلا و کارت رفاه نداد، اظهار کرد: او وعده های رنگارنگ نداد اما گفت به مردم دروغ نمی‌گویم، مشکل ما دروغ است، برخی دین را به نام خود مصادره و مردم را از دین زده کرده اند؛ اما با همه تخریب ها دیدید که در پایان رای مردم حاکم شد، رهبری هم پشت رای مردم ایستاد و پزشکیان از نیمه اول مرداد دولت را تحویل خواهد گرفت.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: چرا هنوز دولت را تحویل نگرفته مردم را ناامید می‌کنند، کسانی که به نام دین و اعتقادات مردم دیگران را تخریب می کنند در اصل به دین و به نظام ضربه زده و می زنند، مردم مخالف اسلام، نظام و رهبری نیستند اینگونه عملکردهای غلط مردم را عصبانی می‌کند.

علیخانی خاطرنشان کرد: امید مردم را نا امید کردن کام مردم را تلخ می کند، پزشکیان با حمایت مردم و نظام موفق می‌شود و ان شاءالله نتیجه اعتماد به فرد صادق، راستگو و درست‌کار را مردم خواهند دید.

انتهای پیام/

نظر شما