شناسهٔ خبر: 67645833 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرویس VIP رایگان وسریع فونیکس برای شروع سفرهای تابستانی

با پیوستن به کمپین تابستانی فونیکس، در کمترین زمان ممکن از سرویس‌های VIP مراکز خدمات پس از فروش یا هوم سرویس فونیکس بهره‌مند شوید و با اطمینان از سلامت و امنیت خودرو راهی جاده‌ها شوید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مدیران خودرو، در کمپین تابستانه فونیکس، خاطره‌ خوشی از تابستان امسال به یادگار می‌ماند. فونیکس با ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان خود، آماده‌سازی کامل خودروها برای سفر را برعهده می‌گیرد.

دارندگان خودروهای فونیکس از ۳۰ تیر تا ۱۱ مرداد می‌توانند بهترین خدمات را دریافت و در سفرهای تابستانی از سلامت و امنیت خودرو اطمینان حاصل کنند.

کمپین تابستانه فونیکس ۱۴۰۳ شامل چه مواردی می‌شود؟

۱.‌ ارائه سرویس VIP خودرو در کلیه نمایندگی‌های خدمات پس از فروش کشور به‌صورت رایگان

۲.ارائه سرویس در محل (Home-service)

بررسی رایگان خودرو در منزل

زمان ارزشمندترین دارایی است؛ علی‌الخصوص وقتی سفری در پیش دارید و ترافیک کارهایتان سنگین است. بررسی و چکاپ خودرو برای سفر یکی از الزامات است که گاهی فراموش می‌شود.

هوم سرویس خدمت جدید فونیکس برای مشتریان این برند است که در صورت درخواست شما، متخصصان واحد Home service  فونیکس با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه می‌کنند تا همه‌ی بررسی‌های لازم را انجام دهند و خیالتان را آسوده کنند.

برای استفاده از این سرویس ویژه کافی است درخواست خود را از طریق سایت ثبت نمایید تا طی حداکثر ۴۸ ساعت، متخصصان ما به محل مدنظر شما مراجعه نمایند.

این سرویس جدید که از تهران آغاز شده است، به زودی در تمام شهرهای بزرگ و در آینده در تمام نقاط در دسترس خواهد بود تا مشتریان فونیکس تجربه جدید و متمازی از دریافت خدمات مطلوب را مطابق با استانداردهای جهانی دریافت نمایند.

سرویس VIP خودرو

سرویس VIP خودروهای فونیکس در کمپین تابستانی شامل ۴ بخش است:

۱-بررسی سیستم خنک‌کننده

۲-بررسی سیستم ترمز

۳-بررسی سیستم تعلیق

۴-بررسی سیستم تهویه مطبوع

کارشناسان مجرب فونیکس با بررسی موارد بالا، نواقص احتمالی را برطرف می‌سازند و سفری بی‌دردسر را برای شما تضمین می‌کنند. برای دریافت سرویس  VIPلازم است به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنید اما اگر می‌خواهید از امکان Home Service  استفاده ‌کنید، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نمی‌باشد و می‌توانید سرویس وی‌آی‌پی را در منزل دریافت کنید.

شرایط استفاده از خدمات کمپین تابستانه فونیکس ۱۴۰۳چیست؟

تمامی دارندگان مدل‌های مختلف فونیکس می‌توانند از این خدمات در شبکه نمایندگان فونیکس استفاده کنند و هیچ محدودیتی وجود ندارد. برای بهره‌مندی از خدمات اختصاصی فونیکس در تابستان ۱۴۰۳ فقط کافی است در بازه زمانی مشخص اقدام کنید.

 فونیکس علاوه بر تولید و عرضه خودروهای لوکس و ایمن، همواره به ارائه خدمات متمایز و فراهم کردن سرویس‌های ویژه برای مشتریان، از زمان ثبت‌نام تا بهره‌مندی از سرویس‌های این برند، پایبند است.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما