شناسهٔ خبر: 67645246 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

امروز اجرایی شد ؛ افزایش مبلغ جریمه تخلفات رانندگی | جدول ۱۹ تخلف مهم و جریمه‌های جدید آنها

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: جدول جدید جرایم رانندگی پس از به‌روزرسانی سامانه‌های هوشمند از امروز در سطح کشور به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، سردار محمدباقر سلیمی معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به مصوبه افزایش نرخ جرایم رانندگی اظهار داشت: در خردادماه سال جاری، پس از بررسی‌های کارشناسی و تحلیل وضعیت رفتارهای ترافیکی و تصادفات و جان‌باختگان ناشی از آن در سطح کشور، جدول جدید جرایم رانندگی با لحاظ ظرفیت‌های قانونی فوق و همچنین در نظر گرفتن شرایط اجتماعی و زیرساختی تعدیل شده و به تصویب هیأت دولت رسیده است.

سردار سلیمی ادامه داد: جدول جدید جرایم رانندگی پس از به‌روزرسانی سامانه‌های هوشمند از امروز در سطح کشور به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

معاون عملیات ترافیک پلیس راهور فراجا تاکید کرد: همکاران ما به دنبال کشف تخلف و اعمال قانون بیشتر نیستند ولی بر حسب وظیفه اگر در کنترل‌ها و نظم بخشی ترافیکی شاهد تخلفی باشند انتظار و خواست جامعه از ما این است که قوانین و مقررات راهنمایی رانندگی را به دقت نظارت و اجرا کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیوستن همه هم وطنان عزیز به پویش نه به تخلف نه به جریمه شاهد رفتارهای مطلوب ترافیکی در رانندگی باشیم و افزایش نرخ جرایم رانندگی، بازدارندگی لازم را برای معدود افراد قانون گریز ایجاد و کاهش تصادفات و جان‌باختگان ناشی از آن را در پی داشته باشد.

امروز اجرایی شد ؛ افزایش مبلغ جریمه تخلفات رانندگی | جدول ۱۹ تخلف مهم و جریمه‌های جدید آنها

نظر شما