شناسهٔ خبر: 67645202 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پیام تسلیت رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در پی درگذشت پدر حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید علی اصغر حجازی

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه طی پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید علی اصغر حجازی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه طی پیامی درگذشت پدر حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید علی اصغر حجازی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ
إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید علی اصغر حجازی پور (دامت برکاته)

قائم مقام محترم دفتر رهبر معظم انقلاب (ادام الله ظله العالی)

با سلام و تحیات

خبر درگذشت پدر گرامیتان، ابوالشهیدین مرحوم، مغفور، حاج سید جواد حجازی پور، موجب تأثر و تألم خاطر اینجانب و همکاران بنده در مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گردید.

مرحوم حجازی پور همچون مجاهدی خستگی ناپذیر در دوران مبارزات انقلابی و بعد از پیروزی انقلاب، تا پایان حیات خویش، بویژه در خدمت رسانی به مردم منطقه و محر‌ومین و بنیانگذاری مراکز مختلف خیریه و درمانی، برای رسیدگی به امورات افراد نیازمند و کم بضاعت منشأ خیر و برکات بود که حسنات و اقدامات عام المنفعه ایشان در اذهان مردم باقی خواهد ماند و این حقیقتی است فراموش نشدنی.

حقیقتا، مرحوم حجازی پور نیز با تقدیم نمودن انفس خویش یعنی فرزندان برومندش در راه انقلاب و انفاق اموال خویش در راه خدمت به محرومان برای ترویج فرهنگ علوی در دستگیری از مستمندان که همواره با بردباری و پشتکار همراه بود، سعادت دنیوی و اخروی را نصیب خویش و ذریه خود نمود، تا به پاداشی عظیم از فضل و رحمت الهی دست یابد. ان شا الله

 اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان آن مرحوم را به جنابعالی، خانواده محترم بویژه اخوان بزرگوار و گرامی صمیمانه تسلیت عرض نموده و در این شب‌های عزیز که اهل زمین و آسمان در ماتم عظمای شهادت جانسوز نجات بخش عالمیان، حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام به سوگ نشسته و‌نوحه سرایی می‌کنند، برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران واسعه الهی و علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش در جوار سید و سالار شهیدان اهل بهشت را مسئلت می‌نمایم، خداوند به بازماندگان و دوستداران ایشان نیز صبر جمیل و اجر جزیل همراه با عزت و سلامتی عنایت فرماید. 

 علی عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه

انتهای پیام/

نظر شما