شناسهٔ خبر: 67645071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هلال احمر خراسان شمالی به ۱۲۵ حادثه‌دیده از سیل امدادرسانی کرد

بجنورد-ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: امدادگران این جمعیت در شبانه روز گذشته به ۱۲۵ نفر حادثه‌دیده ناشی از آبگرفتگی و سیل امدادرسانی کردند. 

صاحب‌خبر -

ابراهیم سارمی روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بارش باران و وقوع سیل سبب آبگرفتگی منازل در روستاهای شهرستان شیروان و برخی منازل حاشیه شهر بجنورد شد.

وی با بیان اینکه بیشترین حادثه آبگرفتگی در روستاهای شهرستان شیروان گزارش شد و امدادگران را برای امداد به صحنه کشاند گفت: وقوع سیل دیروز سبب شد تا ۶ تیم شامل ۲۷ نفر از امدادگران به صحنه اعزام شوند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با اشاره به اینکه امدادرسانی اکنون پایان یافته است خاطرنشان کرد: امدادگران نسبت به تخلیه سیل در ۲۱ باب منزل در شیروان و بجنورد اقدام کردند که ۷۵ نفر حادثه دیده در شیروان و ۴۰ حادثه دیده در بجنورد امداد رسانی شدند.

وی افزود: در روستاهای شیروان ۱۵ باب منزل و در بجنورد ۶ باب منزل دچار آبگرفتگی شد که امدادگران نسبت به تخلیه سیل اقدام کردند.

به گزارش ایرنا در حالی که اداره کل هواشناسی خراسان شمالی برای روز جمعه گذشته هشدار سطح زرد صادر کرده بود، بارش باران و وقوع سیل سبب غافلگیری مردم شد.

نظر شما