شناسهٔ خبر: 67644785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

برگزاری بیش از ۱۱ رویداد نمایشگاهی اصفهان در یک ماه؛ دوم مرداد با نمایشگاه کیف و کفش

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با بیان اینکه بیش از ۱۱ رویداد تا پایان خرداد سال جاری در این نمایشگاه برگزار شده است، گفت: مهم‌ترین نمایشگاه مربوط به طلا، چوب و صنعت نساجی بود و در حال حاضر نیز آماده برگزاری نمایشگاه کیف و کفش در دوم مرداد سال جاری هستیم.

صاحب‌خبر -

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملکرد شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در سه ماه نخست سال جاری اظهار کرد: بیش از ۱۱ رویداد تا پایان خرداد سال جاری در نمایشگاه اصفهان برگزار شده که هفت رویداد به‌صورت تخصصی و دو رویداد بین‌المللی بوده است.

وی با اشاره به بیش از ۱۲۰ هزار بازدیدکننده از رویدادهای برگزار شده در این نمایشگاه افزود: از مهم‌ترین نمایشگاه‌هایی که در این مدت برگزار شده مربوط به خودروهای کلاسیک، نمایشگاه طلا، چوب و صنعت نساجی بوده است که مخاطبان تخصصی بسیاری را به خود جلب کرد، همچنین نمایشگاه مبل، سرامیک و تعدادی نمایشگاه دیگر که دارای جنبه عمومی بود، در این مدت برگزار شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه ایشان در حادثه سقوط بالگرد تصریح کرد: با وقوع این حادثه و تغییراتی که در برنامه‌ها ایجاد شد، شرکت نمایشگاه‌ها چالش‌هایی را همراه داشت، اما توانستیم با برنامه‌ریزی این چالش‌ها را پشت‌سر گذاریم و آماده برگزاری نمایشگاه کیف و کفش در دوم مرداد ۱۴۰۳ شویم.

طحانیان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سالن شماره دو شرکت نمایشگاه‌ها ادامه داد: بیش از ۹۵۰۰ متر مربع فضا برای ساختمان تجارت و بازاریابی این مجموعه در نظر گرفته شد که در حال حاضر به مرحله نازک‌کاری رسیده است.

وی با اشاره به توسعه فضای سبز و طراحی مدرن در سازه کروی شکل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان و بهره‌برداری از آن تا پایان سال جاری گفت: در راستای توسعه فضاهایی که باید برای رفاه شهروندان آماده می‌شد، ۲۵۰۰ متر به فضای پارک نمایشگاه افزوده شد که در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

نظر شما