شناسهٔ خبر: 67644640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۸۰ کیلومتر از جاده‌های خراسان جنوبی روکش آسفالت شد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: ۲۸۰ کیلومتر از جاده‌های استان از ابتدای سال جاری تاکنون برای ارتقای ایمنی و کیفیت راه‌ها روکش آسفالت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی روز شنبه اسدالله جلال زاده دراین باره افزود: این اقدام نقش موثری در افزایش طول عمر جاده‌ها، کاهش تصادفات و ارتقای رضایت‌مندی رانندگان و مسافران خواهد داشت.

وی بیان کرد: همچنین ۵۲ کیلومتر درزگیری نیز در محورهای مختلف استان به اجرا درآمده است، درزگیری از نفوذ آب به داخل لایه‌های زیرین آسفالت جلوگیری کرده و مانع از فرسایش و تخریب زودهنگام جاده‌ها می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: روکش راه‌ها از جمله اقدامات اساسی در نگهداری راه‌ها به شمار می‌رود و نقش مهمی در افزایش طول عمر آسفالت و حفظ سلامتی و ایمنی رانندگان و مسافران ایفا می‌کند.

جلال‌زاده با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی، گفت: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن رویه سالم همراه نصب علائم ایمنی لازم بوده تا کاربران جاده‌ای بتوانند با خیالی آسوده تردد کنند.

نظر شما