شناسهٔ خبر: 67644559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

احداث ۲۲ سالن ورزشی در منطقه ۱ تبریز

شهردار منطقه یک تبریز از احداث ۲۲ سالن ورزشی توسط شهرداری این منطقه در سطح کلان‌شهر تبریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

حمید شاهوردی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز مرحله اجرای نمای ضلع شرقی سالن ورزشی چند منظوره شهید کسایی، اظهار کرد: یکی از ۲۲ سالن ورزشی در حال احداث شهر تبریز که توسط منطقه در حال انجام است، سالن چند منظوره شهید کسایی بوده که هم‌اکنون توسط پیمانکار منطقه با سرعت در حال تداوم است.

وی افزود: این پروژه به طول ۶۰ و عرض ۲۱.۵ متر و مساحت ۱۷۲۵ مترمربع با هزینه حدود ۲۸۰ میلیارد ریال وارد مرحله اجرای نمای ضلع شرقی و تداوم نصب بادبند سالن شده است.

شهردار منطقه یک تبریز خاطرنشان کرد: این پروژه در حوزه شهردار منطقه ۳ تبریز واقع شده است که توسط این منطقه اجرا می‌شود و در کنار این پروژه شاهد پیشرفت قابل توجهی در سالن‌های دیگری از جمله سالن ورزشی رواسان، الغدیر، کجوار، خلجان، پاس، شهید تجلائی، میلاد، انقلاب، ترمینال، دانش آموز، قراملک و آذربایجان هستیم.

شاهوردی آغاز عملیات اجرای پروژه احداث پیاده‌راه در کوی شهید کفاش پور خبر داد و گفت: این منطقه با هدف اجرای پروژه‌های انسان‌محور و ایجاد بسترهای مناسب برای ایجاد فضایی مناسب برای پیاده‌روی در محلات سطح این حوزه، اقدام به اجرای چند پروژه احداث پیاده‌راه کرده که هم‌اکنون به صورت همزمان در حال انجام است.

وی افزود: بر همین اساس بخشی از مسیر کوی شهید کفاش پور در این طرح قرار گرفت و اقدامات احداث پیاده‌رو توسط پیمانکاران این معاونت آغاز شده است.

شهردار منطقه یک تبریز تاکید کرد: هم‌اکنون اقدامات انجام شده از جمله خاکبرداری، تخریب آسفالت و زیرسازی مسیر آغاز شده است و تداوم دارد که پس از این مرحله شاهد اجرای پیاده‌روسازی و کف‌سازی خواهیم بود.

نظر شما