شناسهٔ خبر: 67644460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فارس، رتبه نخست در اطلاع رسانی دستاوردهای دولت را کسب کرد

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: در ارزیابی صورت گرفته از سوی شورای اطلاع رسانی دولت، استانداری فارس در عملکرد رسانه‌ای در مقایسه با سایر استانداری‌های کشور، در شاخص تبیین و اطلاع رسانی خدمات و دستاوردهای دولت مردمی در سال ۱۴۰۲ رتبه نخست را کسب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه افزود: کسب این جایگاه نشانه تلاش، داشتن برنامه، هماهنگی و هم افزایی رسانه‌ای اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس است.

وی ادامه داد: مجموعه اطلاع رسانی استان قبلا رتبه نخست در شاخص کلان بیان هنرمندانه عملکرد و دستاوردهای دولت و اقناع افکار عمومی را نیز کسب کرده و این دومین مرتبه است که مجموعه اطلاع رسانی استانداری فارس موفق به کسب رتبه اول در بین سایر استان‌ها از سوی دولت شده است.

او اظهار کرد: حرکت جهادی و تلاش شبانه روزی در کنار تعامل با همه عناصر اطلاع رسانی در استان و بهره گیری از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی و اطلاع رسانی بدون خط کشی های مرسوم و همچنین نشاط و توانمندی همکاران جوان اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس به ویژه در سال گذشته ارزشمند است.


استاندار فارس گفت: حضور نیروهای جوان و مستعد در اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، ارتباط خوب و صمیمانه با بدنه رسانه‌ای جوان استان و استفاده از تجربیات خبرنگاران و عکاسان و اصحاب رسانه پیشکسوت در استان، تعامل و رفاقت با مجموعه صدا وسیما و استفاده از ظرفیت‌های هنرمندانه این مجموعه، نگاه هنرمندانه به موضوع اطلاع رسانی و توجه به ایجاد امید در جامعه و تنوع قالب های اطلاع رسانی، توانسته است این جایگاه ارزشمند را در حوزه رسانه برای استان فارس رقم بزند.

ایمانیه، ضمن تبریک این موفقیت به همه اصحاب رسانه و عوامل و عناصر رسانه‌ای مختلف در سراسر استان فارس افزود: دستان همکاران جوان، پرتلاش و با همت خود در مجموعه روابط عمومی های استان و شهرستان، خبرنگاران و عکاسان، مدیران روزنامه‌ها، پایگاه‌های خبری، خبرگزاری‌ها، خبرنگاران صدا و سیمای مرکز استان و خبرنگاران آزاد صدا و سیما و مدیران و معاونین رسانه ملی در استان فارس را صمیمانه می‌فشارم و از تلاش‌های شبانه روزی آنان به رغم همه کمبودها، سختی‌ها و فشارهای کاری و انبوه حوادث و اتفاقات و رویدادهای دولت سیزدهم و نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکر می‌کنم.

استاندار فارس، با اشاره به هم افزایی خوب تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این استان طی سه سال گذشته گفت: قطعا یکی از عوامل کسب این رتبه را می توان هم افزایی، مشارکت، همکاری و همدلی مجموعه‌های اطلاع رسانی استان دانست.

ایمانیه افزود: مشارکت در تبیین دستاوردهای دولت با هدف ارتقاء جایگاه حاکمیت جمهوری اسلامی و خدمت رسانی بی‌منت به مردم، جز با مشارکت و هم افزایی مجموعه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، روابط عمومی فرمانداری‌ها و شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان میسر نبوده و مایه مباهات است که در امر اطلاع رسانی خدمات دولت و نظام که مورد عنایت و تاکید رهبر حکیم انقلاب اسلامی بوده، توانسته‌اید موثر عمل کنید و امیدواریم این حرکت ارزشمند، توانمندتر و پرشتاب تر گردد.

نظر شما