شناسهٔ خبر: 67644351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی:

در تامین نیازهای اقیانوس نوردی به خودکفایی رسیدیم

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از نمایشگاه علمی و فنی نیروی دریایی ارتش در شهرستان سیرجان گفت: امروزه با ابتکار دانشمندان جوان نخبه، شرکت‌ های دانش بنیان و دانشگاه‌ های حوزه ارتش، در تامین نیازهای اقیانوس‌ نوردی به خودکفایی رسیده‌ ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای علمی و فنی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در سیرجان، با اشاره به نمایش برخی از این دستاوردها در نمایشگاه اظهار داشت: این مجموعه، نمایشگاهی از امید، نوآوری و نشاط است؛ که از ترکیب مقدس دانشگاه ها، شرکت‌ های دانش بنیان و نخبگان و نیروی دریایی ارتش تشکیل شده است.

وی پس از بازدید از این نمایشگاه گفت : این مجموعه ای نمایشگاه ، نمایشگاهی است از امید، نوآوری و نشاط که از ترکیب مقدس دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان و نخبگان و نیروی دریایی ارتش تشکیل شده است .

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: در این نمایشگاه آنچه که نیروی دریایی برای اقیانوس پیمایی در بخش آماد و پشتیبانی نیاز دارد؛ با دست به دست هم دادن ساخته است و این یک موفقیت بزرگی است، که مواردی که ما فکر می کردیم امکان پذیر نیست انجام شد

سرلشکر موسوی عنوان کرد: خیلی از امکانات و نیازهایی که سال های سال به نحوی وابسته بودیم، با ابتکار همین دانشمندان جوان نخبگان و شرکت های دانش بنیان و دانشگاههای حوزه ارتش فراهم شد و امروز هم شاهد هستیم که الآن نمونه های بهترش را در اقیانوس نوردی که موردنیاز بوده ساختیم و حتی در به حد بهتر و بالاتربه خودکفایی رسیدیم .

وی ابراز داشت: در این نمایشگاه آنچه که نیروی دریایی برای اقیانوس پیمایی در بخش آماد و پشتیبانی نیاز دارد، با دست به دست هم دادن ساخته شده و این یک موفقیت بزرگی است که مواردی که ما فکر می‌ کردیم، امکان‌ پذیر نیست، انجام شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد: در دریانوردی بسیاری از موارد را نیاز داشتیم، اما به این نیازها عادت کرده بودیم یا فکر می‌کردیم چنین چیزی امکان پذیر نیست که داشته باشیم.

سرلشکر موسوی تصریح کرد: اما حالا نه تنها نیازها برطرف شده بلکه به امکانات بیشتر هم دست یافته ایم و با این تعامل در بخش‌ های مختلف با همکاری نخبگان نیازها برطرف شد؛ تا ماموریت‌ های اقیانوسی بهتر با قدرت بالاتر انجام شود.

وی اضافه کرد: به گونه ای که امروزه با ابتکار دانشمندان جوان نخبه، شرکت‌ های دانش بنیان و دانشگاه‌ های حوزه ارتش، در تامین نیازهای اقیانوس‌ نوردی به خودکفایی رسیده‌ ایم.

سرلشکر موسوی اظهار کرد: جای سپاس به درگاه خداوند دارد و هرکس از ملت ایران که بازدید از این نمایشگاه داشته باشد به طور حتم امیدش بیشتر خواهد شد و امیدواری و شوق آفرینی در هر غرفه‌ ای که نگاه می‌کنید، نشاط انگیز است، که باید به ملت ایران تبریک گفت.

وی خاطرنشان ساخت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ ها و حوزه‌ ها، این پیشرفت‌ ها را دارند و روز به روز رشد و پیشرفت را در نیروهای مسلح با شکوه‌ تر شاهد هستیم.

نظر شما