شناسهٔ خبر: 67644317 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه رسالت | لینک خبر

۸ مزیت استفاده از خدمات قالیشویی حرفه ای

فرش ها یکی از انواع کفپوش برای خانه ها و حتی ادارات و واحدهای تجاری هستند. فرش می تواند ظاهر فضای شما را کاملا تغییر دهد اما رفت و آمد و ایجاد لکه های مختلف روی این وسیله ارزشمند و زیبا، اجتناب ناپذیر است.

صاحب‌خبر -

فرش ها یکی از انواع کفپوش برای خانه ها و حتی ادارات و واحدهای تجاری هستند. فرش می تواند ظاهر فضای شما را کاملا تغییر دهد اما رفت و آمد و ایجاد لکه های مختلف روی این وسیله ارزشمند و زیبا، اجتناب ناپذیر است.

اگر تا به حال فرش تان را تمیز کرده یا سعی کرده باشید که آن را شستشو دهید، می دانید که چه کار سخت و چالش برانگیزی است. اگرچه که روش‌های نظافت خانگی مانند جاروبرقی کشیدن کمک می‌کند تا کمی از آلودگی های فرش را برطرف کنید اما استفاده از خدمات قالیشویی پردیس با داشتن برخی مزایا، دردسر شستن و تمیز کردن فرش را از ذهن و دست شما دور می کند.

تجهیزات بهتر

جاروبرقی کشیدن می تواند مفید باشد اما تنها سطح محدودی از تمیز کردن را انجام می دهد. گرد و غبار در داخل الیاف بلند فرش که تراکم بالایی دارد، معمولا با جاروبرقی کشیدن تنها، از بین نمی رود. انواع جارو برقی های خانگی قدرت مکش محدودی دارند. ذرات گرد و غباری که در طول زمان وارد الیاف فرش شده اند، باید با تجهیزات پیشرفته خارج شوند. خدمات قالیشویی بومهن از تجهیزات پیشرفته ای استفاده می کند که می تواند به طور خاص تمام کثیفی ها را از فرش ها خارج کند. با استفاده از خدمات یک قالیشویی متخصص، می توانید مطمئن باشید که بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

در زمان شما صرفه جویی می شود

شستشوی فرش کاری زمان بر و دشوار است. مسلما شستشوی حرفه ای فرش در قالیشویی با تجهیزات پیشرفته بسیار بهتر از شستن فرش در خانه است. یک قالیشویی حرفه ای با تجهیزات نظافتی با کارایی بالا می تواند کار را در چند دقیقه انجام دهد. پس برای صرفه جویی در وقت خود، به سادگی قالیشویی در رودهن را انتخاب کنید.

مرمت

علاوه بر پاک کردن تمام لکه ها و کثیفی ها، یک قالیشویی حرفه ای می تواند پارگی ها، پوسیدگی ها، جدا شدن ریشه ها و … را نیز مرمت کند. تکنسین های تخصصی مرمت فرش که در قالیشویی های حرفه ای حاضر هستند، می توانند آسیب های کوچک را شناسایی کرده و بهترین راه حل برای ترمیم آن را ارائه دهند.

دانش فرش

همه فرش ها با یک میزان تراکم و با یک نوع نخ ساخته نمی شوند. آنها از نظر ضخامت، کیفیت رنگ، نوع نخ و طراحی متفاوت هستند. به همین دلیل است که روش یکسان شستشو، ممکن است برای همه انواع فرش ها مناسب نباشد. تکنسین های خبره ی قالیشویی های حرفه ای در کار با انواع فرش با تجربه بوده و می دانند چه مواد و چه روشی برای شستن فرش شما مناسب تر است. نیروهای فرش شویی حرفه ای می توانند یک روش تمیز کردن عالی برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن و در عین حال به حداقل رساندن آسیب ها، انتخاب نمایند.

خدمات قالیشویی بومهن

روش انجام کار

ممکن است فکر کنید که کسب دانش لازم برای شستن فرش، می تواند به شما کمک کند تا خودتان این کار را انجام دهید. بنابراین احتمالا با جستجوهای متعدد در اینترنت، تصور خواهید کرد که به یک متخصص تبدیل شده اید و می توانید در کمترین زمان ممکن، فرش تان را تمیز کنید. اما انجام این کار، دشوارتر از چیزی است که به نظر می رسد. هیچ تضمینی وجود ندارد که تحقیقات صحیح باشد و برای نوع فرش شما جواب دهد.

افزایش طول عمر فرش

نگهداری مناسب فرش، بسیار مهم است. تمیز کردن حرفه ای و دوره ای فرش ها می‌تواند تضمین کند که فرش شما سال‌های متمادی ظاهر خوب خود را حفظ می کند. از آن جایی که امروزه فرش ها یکی از وسایل گران قیمت خانه ها هستند، باید به دقت نگهداری شده و شسته شوند. اکثر فرش ها باید حداقل هر سال یکبار به طور حرفه ای در قالیشویی های معتبر شستشو داده شوند تا تمیز و مثل روز اول، نو به نظر برسند. فرش هایی که به ندرت شسته می شوند، به دلیل وجود ذرات و موجودات مختلف در لایلای الیاف آن، به سرعت پوسیده شده و از بین می روند.

علاوه بر ظاهر فرش، به باطن فرش هم فکر کنید

اگرچه فرش شما ممکن است بلافاصله پس از جاروبرقی کشیدن، تمیزتر به نظر برسد اما به این معنی نیست که واقعا تمیز شده است. با مقایسه یک عکس قدیمی از فرش با عکس جدید آن، می توانید این موضوع را بررسی کنید. آیا متوجه تفاوت سایه های آن می شوید؟ فرش هایی که توسط قالیشویی های حرفه ای شستشو شوند تمیزتر از فرش هایی هستند که مدت هاست از شستن آن ها می گذرد.

بهبود وضعیت سلامت

فرش هایی که زمان زیادی از شستن قبلی شان می گذرد، احتمالا سلامتی شما و اعضای خانواده تان را به خطر می اندازند. یک فرش کثیف نه تنها ظاهر خوبی ندارد، بلکه بسیاری از موجودات زنده را در بین الیاف خود نگهداری می کند. این میکروب ‌ها می‌توانند بر کیفیت هوای خانه شما تأثیر بگذارند و مشکلات سلامتی برای شما ایجاد کنند. این مورد به خصوص در خانه هایی که نوزاد دارند یا بزرگسالانی زندگی می کنند مشکلات تنفسی دارند، اهمیت دارد. با تمیز کردن فرش ها توسط متخصص، خطرات سلامتی ناشی از کثیفی کاهش می یابد.

خدمات تخصصی قالیشویی رودهن

خدمات تخصصی قالیشویی

استفاده از خدمات یک قالیشویی با کیفیت و مقرون به صرفه، ویژگی های زیر را برای شما به همراه خواهد داشت:

  • حفظ ظاهر فرش
  • کمک به پیشگیری از بیماری آسم و دیگر مشکلات سلامتی
  • حذف لکه ها
  • افزایش طول عمر فرش
  • صرفه جویی در هزینه ها

توجه داشته باشید که فرش های شما حداقل سالی یک تا دوبار باید توسط متخصصین حرفه ای قالیشویی های معتبر شستشو داده شوند. این موضوع به خصوص برای فرش هایی که در مناطق پرتردد هستند، اهمیت دارد. پس اگر افراد زیادی در خانه سکونت دارند یا کودکان زیادی در محل تان رفت و آمد می کنند، بهتر است حتما یک برنامه ریزی منظم برای شستشوی سالیانه فرش تان داشته باشید. به این ترتیب فرش شما زودتر از بین نمی رود و ظاهر آن نیز همیشه خوب و تمیز خواهد بود.

نظر شما