شناسهٔ خبر: 67644203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۲۵۰ مبلغ حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری؛ پای کار محرم

ساناز صیدی

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۲۵۰ مبلغ حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری در همه مناطق استان طی ایام محرم مشغول فعالیت تبلیغی هستند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین مردانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه چند روش اعزام مبلغ در استان وجود دارد، اظهار کرد: بخشی از این مسیر برعهده حوزه علمیه است که در این راستا، قریب به ۱۰۰ مبلغ به‌تدریج از سوی معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: قریب به ۱۲۰ روحانی طرح هجرت در چهارمحال‌وبختیاری مشغول فعالیت تبلیغی هستند که در قالب طرح‌های مختلف نظیر بینات، طرح هجرت، مدارس امین و ... فعالیت می‌کنند و در مجموع، ۲۵۰ مبلغ و مبلغه حوزه علمیه در ایام محرم محافل سوگواری حسینی را پوشش می‌دهند. این مبلغان در همه مناطق استان چه در مناطق دوردست روستایی و مناطق محروم و چه در مراکز شهری پراکنده هستند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: باتوجه به ایام تابستان و تعطیلی حوزه علمیه، در حال حاضر طلاب سطح هشت به بالا برای تبلیغ اعزام می‌شوند. 

مردانی در پایان گفت: پیش از ایام محرم، فراخوان طلاب برای فعالیت تبلیغی در ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) منتشر شد که با استقبال خوبی از سوی طلاب و مبلغان همراه بود و در این ایام، مجموع مبلغان فعال استان چه بانوان و چه آقایان بالغ بر ۷۵۰ نفر است.

انتهای پیام

نظر شما