شناسهٔ خبر: 67643987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

کاهش ساعت کار ادارات فارس

ساعت کار ادارات فارس در روز شنبه تغییر و کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی فارس روز شنبه ۲۳ تیر از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح است.


محسن نعمتی افزود: تغییر ساعت کار همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی فارس با استناد به دومین مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان اعمال می‌شود و به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ساعت کار تمام دستگاه‌های اجرایی فارس در روز شنبه ۲۳ تیرماه از ساعت ۶ تا ۱۱ صبح خواهد بود.


وی افزود: دادگستری‌های سراسر استان فارس هم تا پایان فصل اوج مصرف (شهریور ماه) فعالیت‌های خود را در روزهای پنجشنبه به شکل دورکاری است.
نعمتی گفت: مراکز تجاری پرمصرف نیز با همکاری شرکت برق و اتاق اصناف، زمینه کاهش مصرف برق را با هر روش ممکن از جمله تعطیلی این مراکز از ساعت ۱۱ تا ۱۷ فراهم کنند.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تأمین کالاهای ضروری هم شنبه ۲۳ تیرماه فعال بوده و به روال قبل ارائه خدمت می‌کنند.

نظر شما