شناسهٔ خبر: 67642807 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

غبارروبی مزار شهدای شاهین دژ با حضور رئیس وکارکنان بهزیستی

بمناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر مراسم غبارروبی مزار شهدا با حضور ریاست و کارکنان بهزیستی و مدیران و مسئولان سایر دستگاه‌های اجرایی شاهین دژ برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور فرماندار شهرستان و فرمانده سپاه و ریاست بهزیستی و کارکنان اداره بهزیستی شاهین دژ و مسئولان مراکز توانبخشی روزانه تحت نظارت بهزیستی و همچنین تعدادی از مدیران ادارات دولتی مراسم غبارروبی مزار شهدای شهرستان بمناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فرایض بسیار مهم و بزرگ اسلامی به شمار می‌رود، و افرادی که این فریضه‌ی بزرگ الهی را ترک می‌کنند یا در برابر آن بی‌تفاوتند گناهکار خواهند بود .
وی خاطر نشان کرد ؛ امر به معروف و نهی از منکر با رعایت شرایط آن یک تکلیف شرعی عمومی برای حفظ احکام اسلام و سلامت جامعه است، و صرف توهم این که موجب بدبینی فاعل منکر یا بعضی از مردم نسبت به اسلام می‌گردد باعث نمی‌شودکه این وظیفه‌ی بسیار مهم ترک شود.
داداشیان تصریح کرد ؛ هفته اول محرم با هدف یادآوری اصلی‌ ترین هدف جهاد الهی امام حسین (ع) و یارانش با عنوان هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نام‌ گذاری شده است و با هدف ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر و آشنایی بیشتر افکار عمومی با رویکردها و سیاست‌ های کلی این امر می باشد .
گفتنی است ؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی شاهین دژ نیز مثل سالهای گذشته برنامه متنوعی در هفته اخیر از جمله مراسمات معنوی در مراکز غیر دولتی و ... برگزار خواهد کرد.

غبارروبی مزار شهدای شاهین دژ با حضور رئیس وکارکنان بهزیستی

غبارروبی مزار شهدای شاهین دژ با حضور رئیس وکارکنان بهزیستی

نظر شما