شناسهٔ خبر: 67642142 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

خواستگار کینه‌جو محاکمه می‌شود

روزنامه جوان

۲۶ فروردین‌ماه امسال مأموران از حادثه خونین در یکی از خیابان‌های فرعی خیابان گاندی تهران باخبر و در محل حاضر شدند. بررسی‌های پلیس در این باره نشان داد زن جوان با ۱۹ ضربه چاقو هدف قرار گرفته و به دلیل شدت جراحت جانش را از دست داده است.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: پرونده مردی که پس از ناکامی در ازدواج با زن مورد علاقه‌اش او را به قتل رسانده در دادگاه کیفری یک استان تهران بررسی می‌شود. 
۲۶ فروردین‌ماه امسال مأموران از حادثه خونین در یکی از خیابان‌های فرعی خیابان گاندی تهران باخبر و در محل حاضر شدند. بررسی‌های پلیس در این باره نشان داد زن جوان با ۱۹ ضربه چاقو هدف قرار گرفته و به دلیل شدت جراحت جانش را از دست داده است. شاهدان به پلیس گفتند که بعد از شنیدن صدای مشاجره زن و مرد جوان متوجه آن‌ها شدند. یکی از آن‌ها گفت: دیدم که زن جوان به دنبال آن مرد می‌رود و تلاش می‌کند که گوشی تلفن همراهش را از او بگیرد. حرف زدن آن‌ها نشان می‌داد که با هم آشنایی قبلی دارند که ناگهان آن مرد چاقو کشید و چند ضربه به زن زد و فرار کرد. ما هم به پلیس و اورژانس خبر دادیم. همزمان با حضور قاضی صنعتگر، بازپرس جنایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. بررسی‌ها نشان داد زن جوان در خانه‌ای همان حوالی زندگی می‌کند. خانواده او به پلیس گفتند که دخترشان مهسا مدتی قبل از شوهرش طلاق گرفت و همراه فرزندش زندگی می‌کرد. مدتی که گذشت گفت با مردی آشنا شده که به او پیشنهاد ازدواج داده است، اما مدتی که از آشنایی‌شان گذشت، گفت که از ازدواج با منصور منصرف شده، برای همین احتمال می‌دهیم منصور مرتکب قتل شده باشد. 
در شاخه دیگری از تحقیقات، مأموران پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته تصویر متهم را به دست آوردند و مشخص شد که حادثه از سوی منصور رقم خورده است. بعد از آن بود که منصور تحت تعقیب قرار گرفت و مخفیگاهش در یکی از شهر‌های شمالی شناسایی و متهم بازداشت شد. 
منصور در بازجویی‌ها جرمش را قبول کرد. او در توضیح حادثه گفت: مدتی قبل در یکی از پاساژ‌های میدان ونک با مهسا آشنا شدم. ما به کافه رفتیم و کمی حرف زدیم و شماره تلفن‌هایمان را رد و بدل کردیم. مهسا گفت که از شوهرش جدا شده و همراه فرزندش زندگی می‌کند. بعد از آن رابطه‌مان مجازی بود تا اینکه چند بار قرار گذاشتیم و با هم ملاقات کردیم. در جریان همین ارتباط‌ها بود که به او علاقه پیدا کردم و پیشنهاد ازدواج دادم. مهسا درخواستم را قبول کرده بود، اما نمی‌دانم چرا به یک باره رفتارش عوض شد. هرچه به او زنگ می‌زدم جواب تماس‌هایم را نمی‌داد و اگر در بین تماس‌ها یکی را جواب می‌داد به سردی رفتار می‌کرد تا اینکه گفت می‌خواهد از رابطه‌مان بیرون برود. گفت که تصمیمش برای ازدواج عوض شده است. من تلاش کردم علتش را بفهمم، اما او حاضر نبود حرفی بزند. 
متهم در توضیح حادثه هم گفت: آن روز به خانه‌شان رفته بودم تا با او حرف بزنم. در یکی از کوچه‌های اطراف مقابلش قرار گرفتم. احتمال می‌دادم که پای مردی دیگر در میان باشد. خواستم گوشی تلفن همراهش را نشانم بدهد که مطمئن شوم. گوشی را از دستش گرفتم. او سعی کرد گوشی را پس بگیرد که کنترل رفتارم را از دست دادم و با چاقویی که داشتم چند ضربه به مهسا زدم و فرار کردم. خودم فکر می‌کردم دو یا سه ضربه بیشتر نزده‌ام، اما پلیس گفت که ۱۹ ضربه به او وارد کرده‌ام. با کامل شدن تحقیقات، بازپرس متهم را به جرم قتل عمد، مجرم شناخت و کیفرخواست علیه وی صادر شد. متهم به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

نظر شما