شناسهٔ خبر: 67641454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار منطقه چهار شیراز خبر داد

اجرای ۱۷ طرح عمرانی ، ورزشی و خدماتی در منطقه چهار شیراز

شهرداری منطقه چهار شیراز گفت: طی ۱۰ ماه گذشته ۱۷ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار حدود ۲۸۲ میلیارد تومان اجرایی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، حسام الدین اسدزاده اظهار کرد: این روزها در نقاط مختلف شهر شیراز شاهد اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و خدماتی هستیم و در شهرداری این منطقه شهری شیراز نیز به عنوان یکی از مناطق پرجمعیت شاهد اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی هستیم.

وی به تشریح برخی از این طرح‌های عمرانی و خدماتی پرداخت و افزود: در چند سال گذشته تمام تلاش خود را برای خدمت به شهروندان عزیز به کار گرفته شد و با حمایت‌های شهردار و اعضای شورای شهر توانستیم گام‌های مؤثری را در رفع مشکلات محله‌های مختلف منطقه چهار برداریم.

شهردار منطقه چهار شیراز خاطر نشان کرد: در طول ۱۰ ماه گذشته ۱۷ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار حدود ۲۸۲ میلیارد تومان اجرایی شده است.

اسد زاده از مهم‌ترین این طرح‌ها را اجرای طرح بزرگ باغ ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: فاز نخست این طرح با مبلغ قرارداد ۴۳ میلیارد ریال در فضایی به مساحت به متراژ ۱۰ هزار مترمربع اجرا شده و به زودی به عنوان یک جاذبه گردشگری درب آن به سوی گردشگران باز می‌شود.

وی اظهار کرد: از دیگر طرح‌های اجرا شده در زیباسازی را، محوطه سازی و احیا باغ سه گوش در خیابان فاخته با مبلغ قرارداد ۵۵۰ میلیارد ریال در فضایی به مساحت ۹ هزار متربع است که کف سازی در مرحله تجهیز کارگاه بوده و محوطه سازی سالن روباز آمفی تئاتر باغ جنت با مبلغ ۴۵ میلیارد ریال در حال انجام است.

شهردار منطقه چهار شیراز افزود: لوله گذاری بلوار مطهری جنوبی از ابتدای بولوار امیرکبیر تا کمربندی به منطقه ۹ با مبلغ ۲۱ میلیارد تومان به طول ۱۹۰۰ متر و لوله گذاری بولوار عدالت از پوربیرگ تا چهارراه زندان به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در متراژ ۲۵۰ متر طول اجرایی شده است.

اسدزاده تصریح کرد: در راستای ایجاد رفاه و نشاط شهروندان نیز علاوه بر بهسازی آب نمای باغ جنت به مبلغ قرارداد یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، شهربازی کودکان این باغ پارک بزرگ نیز به صورت سرمایه گذاری در فضایی به مساحت ۴ هزار مترمربع دارای چرخ و فلک ۵۰ متری و دستگاه‌های بروز بازی و سرگرمی کودکان مانند دستگاه‌های صندلی پرنده و کشتی و فریزبی، سالتو در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: رنگ آمیزی پل هوایی و تک لبه معابر با مبلغ قرارداد یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان، پل عابر پیاده مقابل کشن، رنگ آمیزی تک لبه معابر عدالت، زاگرس و بولوار کاج و سطح منطقه به همراه لکه گیری و درزگیری آسفالت معابر به مبلغ قرارداد ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از طرح‌های عمرانی در حال اجرا در منطقه چهار شیراز است.

شهردار منطقه چهار خاطر نشان کرد: اجرای روگذر سفیر –رحمت، اجرای روگذر میثم به کمربندی اجرای لوپ شمالی یغمور، اجرای تقاطع الگو به مبلغ ۵ میلیارد تومان جنب تقاطع پاسارگاد به امام خمینی، آرام سازی بولوار پاسارگاد به مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعتبار در مساحتی به طول ۵۶۰ مترمربع، پیاده روسازی بولوار پاسارگاد متراژ حدود چهار هزار مترمربع با مبلغ قرارداد حدود ۶ میلیارد تومان از طرح‌های شاخص عمرانی است که در این منطقه شهری شاهد اجرای آن خواهیم بود.

اسدزاده در پایان اضافه کرد: شهرداری منطقه چهار همچنین با نگاه ویژه که به ورزش دارد اجرای سالن چند منظوره ورزشی در پارک صاحب الامر به مبلغ قرارداد ۴۴ میلیارد تومان، اجرای زمین چمن مصنوعی پارک حدیث و فنس گذاری زمین ورزشی با مبلغ قرارداد ۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان و اجرای کفپوش ۷ سانتی و تجهیز وسایل بازی کودکان در پارک‌های صاحب الامر، ایرانی، کاج، جنت، حدیث با اعتبار ۷ میلیارد تومان را اجرایی کرد که امید است با افتتاح آن شاهد توسعه ورزش در این محله‌ها باشیم.

نظر شما