شناسهٔ خبر: 67641339 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مقام حزب الله: پهپادهای غیرقابل ردیابی تولید کردیم

تهران- ایرنا- نواف الموسوی مسئول پرونده منابع و مرزها در جنبش حزب‌الله لبنان جمعه شب در اظهاراتی گفت که این جنبش پهپادهایی تولید کرده که غیرقابل ردیابی و سرنگونی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از المیادین، الموسوی در گفت وگو با این شبکه لبنانی، افزود: آنچه طی ۱۰ ماه گذشته در این نبرد بکار گرفتیم، همه آن چیزی نیست که در اختیار داریم.

مسئول پرونده منابع و مرزها در جنبش حزب‌الله، گفت: رژیم صهیونیستی امروز همان اشتباهات جنگ ۳۳ روزه (سال ۲۰۰۶ میلادی) را تکرار می‌کند.

وی با بیان اینکه سکوت توده عربی در برابر اتفاقات و رخدادهای غزه توجیه‌ناپذیر است، افزود: به نفع رژیم‌های عربی نیست که حماس شکست بخورد.

الموسوی در ادامه با تاکید براینکه برخی کشورهای عربی امروز با رژیم صهیونیستی همکاری نظامی و امنیتی دارند، گفت: در زمانی که جنگ در غزه به پایان برسد، جبهه پشتیبان در لبنان هم حملات خود را متوقف خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته است و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

نظر شما