شناسهٔ خبر: 67641216 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۴۳ حادثه منجر به عملیات بر اثر طوفان و بارندگی در مشهد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از ۴۳ مورد عملیات مربوط به طوفان و بارندگی امروز مشهد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد، آتش پاد دوم حمیدرضا کافی نیا اظهارداشت: در بازه زمانی ساعت 14:00 تا 19:00 امروز 11 مورد سقوط درخت روی خودرو، 2 مورد سقوط درخت روی دیوار منزل، پنج مورد احتمال سقوط اجسام معلق، 14 مورد محبوسی داخل کابین آسانسور در اثر قطعی برق منجر به عملیات سازمان آتش نشانی شد.

وی افزود: علاوه بر این 7 مورد آب افتادگی داخل منزل، دو مورد سقوط داربست، یک مورد سقوط فرد داخل کانال جمع آوری آب های سطحی و یک مورد نیز نشست زمین و فرو رفتن خودرو در این فاصله زمانی رخ داد.

آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری شهرداری مشهد

نجاری مقدم، مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد اظهارداشت:همچنان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود:بیش از 1000 نیروی کارگری و کارشناسی حوزه خدمات شهری و 41 دستگاه تانکر و ماشین‌آلات مورد‌ نیاز این حوزه در مناطق 13گانه آماده باش هستند و در صورت هر گونه مشکل به سرعت اعزام خواهند شد.

رفع سریع 19 نقطه تجمع آب سطح شهر مشهد پس از بارندگی امروز

نجاری مقدم افزود: میانگین حجم بارندگی در سطح شهر در ساعت 15 امروز 5 میلیمتر اعلام شد و بیشترین حجم بارندگی از ایستگاه هفت حوض به مقدار 12 میلیمتر در ساعت گزارش شده است.

وی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده تمهیدات لازم برای مدیریت بحران احتمالی در زمان بارندگی‌ اندیشیده شد و در این بارندگی 19 نقطه تجمع آب در سطح شهر گزارش شد که به سرعت رفع شد. علاوه بر این، نقاط تجمع آب در سطح شهر، برای رفع مشکل به حوزه معاونت فنی و عمرانی اعلام شده است.

انتهای پیام/282

نظر شما