شناسهٔ خبر: 67641092 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نکونام به دنبال رامین

پایان ماجرای پیوستن تیکدری به استقلال

در شرایطی که مدافع گل‌گهری‌ها با حضور در باشگاه استقلال با این تیم به توافق اولیه رسیده بود، نکونام گزینه جذاب‌تری را در ذهن دارد و این ماجرا پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تیکدری که چندی پیش با حضور در باشگاه استقلال به مذاکره با آبی‌ها پرداخته بود، اکنون به پایان مذاکره با آبی‌ها رسیده است چرا که آبی‌ها به دنبال جذب رامین رضاییان هستند و مدیران باشگاه نیز تمرکز خود را روی این گزینه جذاب گذاشته‌اند.

پس از مصدومیت کوین یامگا و وضعیت بینایی این بازیکن، استقلال برای اینکه بتواند جانشین مناسبی روی نیمکت داشته باشد، به سراغ میلاد فخرالدینی رفت ولی این بازیکن هرگز نتوانست انتظارات را برآورده کند و حالا نیز به درهای خروج از باشگاه نزدیک شده است و احتمال نخستین جدا شده رسمی تیم خواهد بود.

از آنجایی که یامگا حداقل به نیم فصل نخست لیگ آینده نیز نمی‌رسد، استقلالی‌ها برای اینکه بتوانند توزان را در سمت راست تیم خود حفظ کنند، به سراغ مهدی تیکدری رفتند. با تصور اینکه صالح حردانی در تیم ماندگار است، آبی‌ها در پی ایجاد یک رقابت سخت برای سمت راست تیمشان بودند.

2053064

تیکدری که طی چند فصل اخیر برای گل گهر به میدان رفته بود، در روزهای گذشته راهی ساختمان باشگاه استقلال شد و حتی طرفین مذاکرات مثبتی نیز داشتند اما مطرح شدن نام رامین رضاییان برای پیوستن به این تیم و همچنین وضعیت نامشخص حردانی، باعث شد تا برنامه آبی‌ها کاملا دگرگون شود.

استقلالی‌ها که تمایل دارند با حفظ حردانی به سراغ رضاییان نیز بروند، از جذب مهدی تیکدری دست کشیده‌اند و نکونام قصد دارد تا سمت راست تیمش را به یک نقطه قوت تبدیل کند و تمام تمرکز باشگاه در حال حاضر، روی جذب رامین است.

البته حفظ صالح حردانی همچنان قطعی نیست و باید منتظر روزهای آینده ماند. اما چنانچه استقلال از میان حردانی و رضاییان یک نفر را در تیم خود داشته باشد، آنگاه نکونام مجددا به سراغ جذب یک بازیکن دیگر برای سمت راست تیمش خواهد رفت.

نظر شما