شناسهٔ خبر: 67640087 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

چشمی: مشکلات مالی باعث ضرر استقلال در نقل‌وانتقالات می‌شود/ قول داده‌اند تا فردا مشکلات حل شود

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلات مالی و کمبود منابع مالی وجود داشته که این باعث ضرر در بازار نقل و انتقالات می‌شود. قول داده‌اند که فردا این مشکل حل شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - روزبه چشمی پس از تمدید قراردادش با استقلال اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*ما که کارهایمان انجام شده بود. در این مدت نیز بحث مطالبات در میان بود وگرنه استقلال خانه ماست و تا آخر فوتبالمان همین‌جا هستیم. بحث قراردادی نداشتیم و مربوط به طلب‌هایمان بود.

*باید بازیکنانی که سرمربی خواسته، جذب و یا تمدید شوند. باید فصل را خوب شروع کنیم. هیچ توجیهی وجود ندارد. امیدوارم جلسه فردای هلدینگ و باشگاه خروجی خوبی داشته باشد. باید از این هفته بحث تمدیدها و جذب قراردادها شروع شود. همه دنبال کار هستند، یک سری مشکلات هست که ان‌شاءالله در جلسه حل شود.

*سکوت نکونام درباره شرایط فعلی تیم؟ اینگونه نیست که بگوییم کسی هیچ کاری انجام نداده، چون جلساتی برگزار شده است. مشکلات مالی و کمبود منابع مالی وجود داشته که این باعث ضرر در بازار نقل و انتقالات می‌شود. قول داده‌اند که فردا این مشکل حل شود.

*در بحث مذاکره، با برخی از بازیکنان صحبت‌هایی شده و شاید حتی باشگاه با برخی نفرات نیز به توافق رسیده باشد، اما منتظر منابع مالی هستند. اگر این مشکل حل شود، هم بحث خرید بازیکن و هم تمدید نفرات مورد نظر سرمربی انجام می‌شود و ما نیز قول می‌دهیم که فصل را پرقدرت شروع کنیم ولی به حمایت هلدینگ و باشگاه نیاز داریم تا شرایط را طوری پیش ببرد که تمرینات سریع‌تر شکل بگیرد چون یک ماه دیگر لیگ شروع می‌شود.

*هم کادرفنی و هم باشگاه پیگیر جذب بازیکن بوده‌اند ولی مشکلات مالی وجود داشته است. ان‌شاءالله پس از جلسه فردا این موضوع حل شود.

*قطعا حسینی بهترین گلر سال قبل و کاپیتان تیم بوده است. قطعا در تیم ماندگار است. حالا اتفاقی رخ داده که خارج از حیطه وظایف ماست که درباره‌اش صحبت کنیم. یک سری مسائل حاشیه‌ای درباره دو بازیکن خارجی وجود داشته، ولی سیدحسین کاپیتان تیم است و ان‌شاءالله در تیم ماندگار است و از هفته آینده دور هم جمع می‌شویم و تمرینات را آغاز کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما