شناسهٔ خبر: 67639915 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

بمناسبت هفته عفاف و حجاب؛

اجتماع صدها نفری بانوان زینبی در مسجد جامع میانه برگزار شد

تبریز- بمناسبت هفته عفاف و حجاب؛ همایش مدافعان حریم خانواده با اجتماع صدها نفری بانوان زینبی در مسجد جامع میانه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا از آذربایان شرقی، عزاداری پنجمین روز ماه محرم برای اظهار همدردی با حضرت زینب (س)، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه، و مطالبه از مسئولین برای اجرایی کردن و حمایت از قانون حجاب و عفاف برگزار شد.

در حاشیه این همایش که به همت بسیج جامعه زنان و با شرکت صدها نفر از خواهران بسیجی حوزه‌های خواهران برگزار شد، بسیجیان با برپایی غرفه حیا و پوشش، میز مشاوره خانواده، میز پاسخ به شبهات اعتقادی، نمایشگاه پوستر عفاف و حجاب و جوانی جمعیت، و ایستگاه نقاشی و غرفه کودک، هفته عفاف و حجاب را گرامی داشتند.

حجت الاسلام روح الله پوراصل سخنران مراسم با تقبیح شل‌حجابی و فرهنگ عریانی، جایگاه زن در جامعه اسلامی را بسیار والا توصیف کرد و اظهار داشت: زیبایی تنها بخشی از داشته‌های یک زن است و نمایش این داشته، مانع از جلوه‌گری خلاقیت، استعداد و توانایی‌های خدادادی او شده و نگاه‌های هوس‌آلود را به سمتش می‌کشاند.

رئیس عقیدتی‌سیاسی فراجا میانه سلامت جامعه و آرامش بانوان را در گرو تبلور انسانیت و بعد انسانی آنان در جامعه دانسته و اظهار داشت: ثمره آزادی بی‌قید و شرط زنان چیزی جز تحقیر او و نگاه جنسیتی نخواهد بود.

وی اشاره به تجربه غرب در عریان سازی زنان متذکر شد: آزادی جنسی نه تنها، غریزه و فساد جنسی را خاموش نمی‌کند بلکه عطش جنسی را در جامعه تشدید کرده و ابتذال، بی‌بند و باری، استعمار و عقب‌ماندگی را در پی دارد.

نظر شما